PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Medioznawcze
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
t 21, nr 3 (82)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
t 21, nr 3 (82)
artykuł:
Emergence of Hybrid Time for Media Consumption. Towards a New Research Agenda
(
Kowalski T. S.
,
Jung B.
), s. 607-614
artykuł:
Ramy interpretacyjne jako narzędzie badań medioznawczych
(
Maćkiewicz J.
), s. 615-627
artykuł:
Profilowanie pojęcia suwerenności we współczesnych tygodnikach opinii
(
Polkowska L.
), s. 628-638
artykuł:
Od bajki do informacji - rola akcentu iloczasowego w czytaniu telewizyjnych serwisów informacyjnych
(
Bloch J.
), s. 639-648
artykuł:
Językowe elementy autopromocyjne w "Wiadomościach" TVP1. Analiza porównawcza 2015-2019
(
Kaszewski K.
), s. 649-660
artykuł:
Analiza indywidualnej podatności użytkowników mediów społecznościowych na fake newsy - perspektywa polska
(
Rosińska K.
,
Brzóska P.
), s. 661-688
artykuł:
Chatboty jako narzędzie dystrybucji treści wykorzystywane przez wydawców medialnych
(
Bilińska P.
), s. 689-707
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.