PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
nr 9
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 9
artykuł:
Koncepcja zarządzania relacjami z klientami - istota, cele, zakres
(
Moczydłowska J. M.
,
Bitkowska A.
), s. 3-12
artykuł:
Impact of Eco Packaging on Consumer Purchase Behavior
(
Karpovičiūtė R.
,
Jeseviciute-Ufartiene L.
), s. 13-23
artykuł:
Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu na polskim rynku kapitałowym
(
Konarzewska U.
), s. 24-33
artykuł:
Recenzja książki Anny Czubały, Romana E. Niestrója i Angeliki M. Pabian, Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
(
Widelska U.
), s. 34-35
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.