PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 885
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 885
artykuł:
Dyrektywa usługowa - przesłanki tworzenia wspólnego rynku usług Unii Europejskiej
(
Wiktor J. W.
), s. 5-26
artykuł:
Postrzeganie marketingu w Polsce
(
Niestrój R.
,
Kapera K.
,
Kuziak M.
), s. 27-43
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność w działalności marketingowej przedsiębiorstw
(
Plichta J.
), s. 45-52
artykuł:
Współczesne trendy rozwoju kanałów dystrybucji w krajach Unii Europejskiej
(
Czubała A.
), s. 53-68
artykuł:
Wykorzystanie technologii informacyjnych w procesie zarządzania marketingowego przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku krajowym i międzynarodowym
(
Kapera K.
), s. 69-81
artykuł:
Wybrane metody oceny skuteczności działań public relations
(
Żbikowska A.
), s. 83-94
artykuł:
Sprzedaż bezpośrednia jako forma handlu detalicznego - perspektywy jej rozwoju w Polsce
(
Śmigielska G.
), s. 95-106
artykuł:
Metodyka analizy i projektowania systemu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie
(
Barczak B.
), s. 107-126
artykuł:
Model systemu oceny kompetencji kadry kierowniczej
(
Tyrańska M.
), s. 127-149
artykuł:
Rola systemów wysoce efektywnej pracy w audycie personalnym
(
Łukasiewicz G.
), s. 151-164
artykuł:
Skuteczność komunikowania się w zespołach wirtualnych
(
Stefaniuk T.
), s. 165-174
artykuł:
Zastosowanie modelu ARIMA do krótkookresowego prognozowania wielkości ruchu pasażerskiego na przykładzie Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie-Balicach
(
Rudnicki M.
), s. 175-191
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.