PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Zmiany w obszarze strategii marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw w okresie spowolnienia gospodarczego
(
Bachnik K.
), s. 5-15
artykuł:
The Role of Dynamic Marketing Capabilities in Creation of Competitive Advantage of Commercial Chains
(
Bilińska-Reformat K.
), s. 16-24
artykuł:
W poszukiwaniu paradygmatu marketingu analitycznego
(
Golik-Górecka G.
), s. 25-32
artykuł:
The Role of Mobile Apps in Contemporary Marketing in Poland
(
Gracz L.
), s. 33-43
artykuł:
Możliwości rozwoju rynku usług dla rdzennej ludności wiejskiej w wieku 60 plus
(
Gutkowska K.
,
Słaby T.
), s. 44-55
artykuł:
Formy działalności prosumpcyjnej wybranych grup nabywców finalnych
(
Iwanicka A.
), s. 56-68
artykuł:
The Influence of Foreign Direct Investment on International Technology Transfer
(
Kohut M.
), s. 69-76
artykuł:
Public Relations and Relationship Marketing of Higher Education Facilities in the Time of New Media
(
Koszembar-Wiklik M.
), s. 77-87
artykuł:
Wiedzochłonność obszarów wiejskich w warunkach zrównoważonego rozwoju
(
Kozera-Kowalska M.
,
Kalinowski S.
), s. 88-100
artykuł:
Przyszłość marketingu - wymiar koncepcyjny, organizacyjny i implementacyjny
(
Kozielski R.
), s. 101-109
artykuł:
Budowanie satysfakcji pacjenta na podstawie zaufania - studium empiryczne rynku usług medycznych
(
Krot K.
,
Rudawska I.
), s. 110-121
artykuł:
Lokowanie marek w wydawnictwach drukowanych
(
Kulykovets O.
,
Górska-Warsewicz H.
), s. 122-131
artykuł:
The Role of Residents in Increasing the Attractiveness of a Territorial Mega-product
(
Kuźniar W.
), s. 132-141
artykuł:
Misja konsumenta we współczesnym świecie
(
Małysa-Kaleta A.
), s. 142-152
artykuł:
Metodyczne aspekty pomiaru deklaratywnych i utajonych postaw
(
Marciniak B.
), s. 153-161
artykuł:
Poland's Impact on the Development of Ukraine's Western Region under the Ukraine-EU Association Agreement
(
Mikhel R.
), s. 162-174
artykuł:
Usługi reklamowe w procesie kształtowania pozycji rynkowej przedsiębiorstw - skala i perspektywy wykorzystania
(
Nowacki R.
), s. 175-191
artykuł:
The Diversity of Behaviour by Young People in the Process of Purchasing Insurance Services
(
Nowotarska-Romaniak B.
), s. 192-201
artykuł:
The Young Consumer in the Ukrainian e-Commerce Market
(
Pachkovskyy Y.
,
Maksymenko A.
), s. 202-216
artykuł:
Analiza komercjalizacji wyników badań naukowych, wsparcia przedsiębiorczości akademickiej oraz prowadzenia działalności gospodarczej przez szkoły wyższe w Polsce - wybrane aspekty
(
Piotrowska-Piątek A.
), s. 217-229
artykuł:
Zachowania konsumentów a nowoczesny marketing na rynku usług transportowych
(
Rosa G.
), s. 230-239
artykuł:
Zachowania finansowe gospodarstw rolnych
(
Ryś-Jurek R.
), s. 240-254
artykuł:
Conversion of Customer Experience and Its Impact on Brand Community - the Thermomix Analytical Model
(
Skorek M.
), s. 255-266
artykuł:
Wzrost sprzedaży płyt gramofonowych w II dekadzie XXI wieku - charakterystyka zjawiska sprzecznego z trendami światowego rynku fonograficznego
(
Smoleń T.
), s. 267-276
artykuł:
Market Information System in Enterprise Marketing Management
(
Sobczyk G.
), s. 277-289
artykuł:
Komunikacja rynkowa w przedsiębiorstwach gastronomicznych jako element tożsamości tych przedsiębiorstw - wyniki badań
(
Stangierska D.
,
Krajewski K.
), s. 290-302
artykuł:
Conceptual and Methodical Aspects of Realisation the Export-Oriented Strategy of Economic Growth
(
Struk O.
), s. 303-312
artykuł:
Tworzenie i zawłaszczanie wartości na rynku B2B
(
Światowiec-Szczepańska J.
), s. 313-324
artykuł:
The Internet of Things - Digital Revolution in Offline Market. Opportunity or Threat?
(
Tarabasz A.
), s. 325-337
artykuł:
Marketing Innovations and Modernisation of Value for Customer in the Market of High Technology Products
(
Wiechoczek J.
), s. 338-349
artykuł:
Downshifting - koncepcja nowego stylu życia w małym mieście
(
Zadęcka E.
), s. 350-360
artykuł:
Challenges of Sustainable Consumption: Voluntary Simplicity as a Social Movement
(
Zrałek J.
), s. 361-371
artykuł:
Wykorzystanie public relations w działaniach wiejskich jednostek terytorialnych
(
Zrobek J.
), s. 372-383
artykuł:
Czynniki różnicujące skłonność do zaakceptowania nowych produktów żywnościowych
(
Żakowska-Biemans S.
), s. 384-398
artykuł:
Marketingowe public relations a media społecznościowe - szanse i zagrożenia
(
Żbikowska A.
), s. 399-409
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.