PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H. Oeconomia
Rocznik
2024
Tom
58
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
The Well-Being of Managers in the Context of the Identity Brand of the Family Company
(
Baran R.
,
Marciniak B.
,
Więcek-Janka E.
,
Żelazko B.
), s. 7-30
artykuł:
Sustainable Marketing: A Scientometric Analysis Using Biblioshiny and R Package
(
Adamczak M.
,
Broda M.
,
Kurzyńska K.
,
Łucka K.
,
Graczyk-Kucharska M.
), s. 31-49
artykuł:
Methodology for Designing Spatial Layout of a Warehouse in the Context of Sustainable Development
(
Kudelska I.
,
Jędrzejak K.
), s. 51-68
artykuł:
Selection of Location Factors in the Luxury Goods Sector Using Statistical Methods and the Grey Set Theory
(
Motała D.
,
Sznajdrowska P.
,
Wysocka J.
,
Weiss K.
,
Zych K.
), s. 69-87
artykuł:
Ergonomics in the Polish Business Environment
(
Dewicka-Olszewska A.
), s. 89-102
artykuł:
Exploring Sustainable Investment: In-Depth Analysis of Socially Responsible Investing (SRI) and ESG Strategies
(
Szewczuk S.
,
Więcek-Janka E.
), s. 103-114
artykuł:
Practical Aspects of the Organization of Ergonomics Committees in the Context of the Quality of Ergonomic Activities Undertaken in Manufacturing Enterprises
(
Czernecka W.
), s. 115-128
artykuł:
Research of Factors Affecting Satisfaction in E-Procurement
(
Ragin-Skorecka K.
,
Hadaś Ł.
), s. 129-145
artykuł:
Industry 4.0 - Development and Limitations in Large Manufacturing Enterprises in Poland. Analysis of Research Results
(
Stasiuk-Piekarska A. K.
), s. 147-161
artykuł:
The Usable Quality of Information as an Element of the Humanization of Work in the Development of Modern Organizations
(
Sławińska M.
,
Wróbel K.
,
Walkowiak D.
), s. 163-180
artykuł:
Recent Trends of Customer Relationship Management in AI: A Scientometric Analysis
(
Hoffmann M.
,
Marchewka W.
,
Piotrowski B.
,
Ratushniak M.
,
Ziółkowska A.
,
Graczyk-Kucharska M.
), s. 181-202
artykuł:
Does Organizational Support Really Influence Satisfaction and Well-Being During Enforced Working from Home?
(
Butlewski M.
,
Czernecka W.
,
Janiszewski P.
,
Bogajewska-Danek J.
,
Gajsek B.
,
Suszyński M.
,
Parikh J.
), s. 203-215
artykuł:
The Relationship Between Quality Management and Marketing - Study of the Current Situation
(
Majchrzak J.
), s. 235-248
artykuł:
Identity of the Family Business Company. How Do the Most Valuable Polish Family-Owned Companies Use Family Identity in Building the Image of a Family-Owned Company?
(
Barcińska K.
,
Więcek-Janka E.
), s. 249-274
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.