PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2002
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Ośrodki handlowe jako obszar zarządzania
(
Maleszyk E.
), s. 1-9
artykuł:
Struktura wydatków na reklamę w krajach europejskich jako podstawa prognozowania kierunków rozwoju polskiego rynku reklamy
(
Nowacki R.
), s. 9-15
artykuł:
Relacje między partnerami handlowymi na rynku artykułów żywnościowych
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), s. 15-22
artykuł:
Polityka współpracy transgranicznejna polskich pograniczach zachodnich
(
Mindur M.
), s. 23-29
artykuł:
Uwarunkowania i bariery podejmowania procesów inwestycyjnych przez polskie przedsiębiorstwa handlowe
(
Mielczarek A.
), s. 30-34
artykuł:
Pracujący i zatrudnieni oraz wynagrodzenia w handlu w latach 1996-2000
(
Nowacka B.
), s. 34-39
artykuł:
Dochody oraz wydatki gospodarstw domowych z osobami bezrobotnymi w latach 90. w świetle badań statystycznych
(
Zalega T.
), s. 39-46
artykuł:
Popyt wiejskich gospodarstw domowych na artykuły żywnościowe a rozwój sieci handlowej na wsi
(
Filip P.
,
Grzebyk M.
), s. 46-51
artykuł:
Usługi w Unii Europejskiej
(
Kłosiński K.
), s. 52-55
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.