PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Rocznik
2009
Tom
---
Numer
nr 3/2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3/2
artykuł:
Przyczyny i objawy kryzysu w polskich przedsiębiorstwach
(
Grądzki R.
,
Zakrzewska-Bielawska A.
), s. 11-21
artykuł:
Kryzys finansowy a upadłość przedsiębiorstw - tendencje na świecie i w Polsce
(
Rosiek J.
,
Zyguła A.
), s. 23-33
artykuł:
Analiza struktury upadłości przedsiębiorstw w Polsce w I połowie 2009 roku
(
Antonowicz P.
), s. 35-46
artykuł:
Strategie przedsiębiorstw w sytuacji kryzysowej
(
Chmielewski M.
), s. 47-55
artykuł:
Strategie antykryzysowe i modele zarządzania przedsiębiorstwem w kryzysie
(
Walecka A.
,
Zakrzewska-Bielawska A.
), s. 57-67
artykuł:
Model biznesu przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu : odbudowa jego wartości
(
Nogalski B.
,
Szpitter A.
), s. 69-81
artykuł:
Strategie zmian w kryzysie
(
Pasieczny J.
), s. 83-92
artykuł:
Zarządzanie przedsiębiorstwem państwowym w warunkach kryzysu
(
Puczkowski B.
), s. 93-101
artykuł:
Determinanty wartości przedsiębiorstw sektora budowlanego w czasie kryzysu finansowego
(
Skoczylas W.
,
Niemiec A.
), s. 103-112
artykuł:
Strategiczna sieć biznesowa jako podejście optymalizujące działalność przedsiębiorstwa w turbulentnym otoczeniu
(
Hauke A.
), s. 113-122
artykuł:
Przezwyciężenie skutków kryzysu poprzez rozwój kapitału relacyjnego i kooperację
(
Gach D.
), s. 123-133
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność współczesnych przedsiębiorstw wobec wyzwań kryzysu globalnego
(
Kruk H.
), s. 135-145
artykuł:
Znaczenie społecznej odpowiedzialności w biznesie
(
Deluga W.
), s. 147-156
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu w MSP w dobie kryzysu
(
Czemiel-Grzybowska W.
), s. 157-166
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność organizacji publicznych
(
Mańkowska N.
), s. 167-177
artykuł:
Restytucja zaufania interesariuszy w postkryzysowych warunkach
(
Szałkowski A.
,
Bukowska U.
), s. 179-190
artykuł:
Raport społeczny jako instrument budowania zaufania w relacjach z interesariuszami
(
Płoska R.
), s. 191-200
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element zarządzania reputacją firmy
(
Bylok F.
), s. 201-214
artykuł:
Orientacja prospołeczna a zarządzanie wartością kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie
(
Adamska-Chudzińska M.
), s. 215-222
artykuł:
Społecznie odpowiedzialne inwestowanie w kapitał ludzki
(
Król M.
,
Winnicka-Wejs A.
), s. 223-235
artykuł:
Kapitał przedsiębiorczości organizacyjnej jako wyraz prospołecznego zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
(
Mroziewski M.
), s. 237-246
artykuł:
Zaufanie w kooperacji przemysłowej
(
Nowak D.
), s. 247-258
artykuł:
Uwarunkowania trwałego rozwoju przedsiębiorstw w niestabilnym otoczeniu
(
Szajczyk M.
), s. 259-264
artykuł:
Jakość w czasach kryzysu
(
Wiśniewska M.
), s. 265-275
artykuł:
Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie w dobie kryzysu
(
Piocha S.
,
Dyczkowska J.
), s. 277-285
artykuł:
Koncepcja zarządzania łańcuchem dostaw a sytuacje kryzysowe
(
Mesjasz-Lech A.
), s. 287-296
artykuł:
Logistyka zaopatrzenia a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu
(
Gąsowska M. K.
), s. 297-307
artykuł:
Najlepsze praktyki biznesowe - remedium na kryzys
(
Gapska K.
,
Ocicka B.
), s. 309-319
artykuł:
Zarządzanie środowiskowe w czasach kryzysu
(
Szymańska-Brałkowska M.
), s. 321-330
artykuł:
Innowacyjność ekologiczna w budowie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw w warunkach kryzysu
(
Burzyńska D.
), s. 331-341
artykuł:
Empowerment i jego wpływ na zaangażowanie pracowników w przedsiębiorstwie
(
Rzeźnik B.
), s. 343-352
artykuł:
Centra pracy zdalnej jako sposób na wspieranie przedsiębiorstw w warunkach kryzysu
(
Makowiec M.
,
Chmielewska J.
), s. 353-369
artykuł:
Psychologiczne aspekty zarządzania w warunkach kryzysu
(
Moczydłowska J. M.
), s. 371-379
artykuł:
Przywództwo w obliczu kryzysu przedsiębiorstwa
(
Walecka A.
,
Zakrzewska-Bielawska A.
), s. 381-391
artykuł:
Rola marketingu w okresie kryzysu gospodarczego
(
Pabian A.
), s. 393-401
artykuł:
Strategie marketingowe uwzględniające atrakcyjność rynku i poziom gotowości przedsiębiorstwa do podejmowania strategicznych działań antykryzysowych
(
Andruszkiewicz K.
), s. 403-410
artykuł:
Budowanie zaufania jako element zarządzania kapitałem klienta w zakładach ubezpieczeniowych
(
Marzec M.
), s. 411-424
artykuł:
Relacje z klientem w zarządzaniu kryzysowym w przedsiębiorstwie
(
Widelska U.
), s. 425-435
artykuł:
Zachowania konsumenckie a kryzys : wybrane zagadnienia
(
Wiśniewska M.
,
Malinowska E.
), s. 437-445
artykuł:
Innowacje popytowe jako źródło wartości przedsiębiorstwa w kryzysie
(
Dobiegała-Korona B.
), s. 447-458
artykuł:
Zarządzanie wartością produktu w przedsiębiorstwie
(
Ratajczyk P.
), s. 459-468
artykuł:
Zarządzanie marką firmy w warunkach globalnego kryzysu na przykładzie firm międzynarodowych i polskich
(
Grębosz M.
), s. 469-478
artykuł:
Ocena siły marki na rynku na podstawie Brand Asset Valuator
(
Paszkiewicz A.
), s. 479-488
artykuł:
Skuteczna komunikacja rynkowa jako źródło wartości przedsiębiorstwa
(
Krzepicka A.
), s. 489-495
artykuł:
Public relations jako kapitał społecznej akceptacji w środowisku społecznym
(
Barańska B.
), s. 497-506
artykuł:
Rola badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem w warunkach niestabilnego otoczenia rynkowego
(
Schulz M.
), s. 507-516
artykuł:
Weak signals w procesie zarządzania kryzysowego
(
Magruk A.
), s. 517-526
artykuł:
Sposoby identyfikacji zdarzeń bezprecedensowych jako remedium na uniknięcie, bądź łagodzenie skutków potencjalnego kryzysu
(
Kononiuk A.
), s. 527-537
artykuł:
Statystyczne metody badania rentowności przedsiębiorstw
(
Dębkowska K.
), s. 539-547
artykuł:
Metody oceny pomiaru wartości zagrożonej w warunkach wzmożonej niestabilności rynków finansowych
(
Skrodzka W.
), s. 549-558
artykuł:
Wycena przedsiębiorstw finansowych kapitałem podwyższonego ryzyka
(
Drewniak Z.
), s. 559-567
artykuł:
Opodatkowania działalności gospodarczej w warunkach kryzysu
(
Kędzierska-Szczepaniak A.
), s. 569-578
artykuł:
Metodologia szacowania kosztów posiadania informatyki w firmie
(
Siemieniuk N.
,
Rytelewska K.
), s. 579-587
artykuł:
Piramida wskaźnikowa kapitału pracującego w ocenie zarządzania aktywami przedsiębiorstwa w dobie kryzysu
(
Krajewski M.
), s. 589-595
artykuł:
Zarządzanie informacją w małym przedsiębiorstwie a budowanie zdolności pokonywania kryzysu
(
Gorzelany-Dziadkowiec M.
,
Machaczka K.
), s. 597-607
artykuł:
Informacje ekologiczne w przedsiębiorstwie i ich znaczenie w zwiększaniu jego konkurencyjności
(
Szadziewska A.
), s. 609-620
artykuł:
Sprawozdanie o kapitale intelektualnym - narzędzie zarządzania wartością w przedsiębiorstwie
(
Michalczuk G.
), s. 621-631
artykuł:
Odpowiedzialność zarządzających a wiarygodność sprawozdań finansowych
(
Jurkiewicz R.
,
Wójcik-Jurkiewicz M.
), s. 633-642
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.