PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Seria Ekonomia
Rocznik
2003
Tom
---
Numer
z. 7
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 7
artykuł:
Strategia marketingowa a strategia rozwoju przedsiębiorstwa
(
Gołębiowski T.
), s. 17-46
artykuł:
Zastosowanie metod portfelowych w procesie formułowania strategii marketingowej (na przykładzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego)
(
Szymanowski W.
), s. 47-70
artykuł:
Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie
(
Sznajder A.
), s. 71-87
artykuł:
Promocja w Internecie - nowy element budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku
(
Barwiński P.
), s. 88-109
artykuł:
Budowa lojalności klienta jako czynnika przewagi konkurencyjnej
(
Dobiegała-Korona B.
), s. 110-128
artykuł:
Licencjonowanie marki a inne sposoby jej pozyskiwania
(
Witek-Hajduk M.
), s. 129-142
artykuł:
Negocjacje w procesie zakupu towarów przez przedsiębiorstwa
(
Kamiński J.
), s. 143-177
artykuł:
Partnerstwo jako przejaw orientacji marketingowej przedsiębiorstw : Relacje pomiędzy polskimi eksporterami i ich zagranicznymi partnerami handlowymi (wyniki badań)
(
Mazur J.
), s. 178-201
artykuł:
Handel w krajach Unii Europejskiej i w Polsce na tle trendów w handlu światowym
(
Mazur J.
), s. 202-228
artykuł:
Kultura a globalizacja konsumpcji
(
Wójcik E.
), s. 229-248
artykuł:
Metoda conjoint analysis w badaniach nad wpływem kraju pochodzenia na decyzje konsumentów
(
Sikora T.
), s. 249-262
artykuł:
Zasady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
(
Mazurkiewicz L.
), s. 263-280
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.