PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
71 nr 6 Szkoły wyższe w świetle zmian w zachowaniach nabywców
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
Rocznik
2016
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
71 nr 6 Szkoły wyższe w świetle zmian w zachowaniach nabywców
artykuł:
Poland's Education System at a Time of Demographic and Economic Crisis
(
Kowalewski T.
), s. 15-32
artykuł:
The Functions of University in a Knowledge-Based Economy and Their Implications for Students
(
Wiśniewska D.
), s. 33-47
artykuł:
Positioning as a Strategy-Making Toolin Higher Education
(
Dworak J.
), s. 49-60
artykuł:
Students' Self-Development Needs and Higher Institutions' Ability to Satisfy Them
(
Sladek A.
), s. 63-78
artykuł:
Prospective Students as University Stakeholders -the Relational Aspect
(
Hall H.
), s. 79-89
artykuł:
The Social Factors of Consumer Behaviorin the Higher Education Market
(
Matel A.
), s. 91-105
artykuł:
Factors Affecting the Image of Universityin the Eyes of Students-Clients
(
Pabian A.
), s. 107-120
artykuł:
Alumni Relationship Management by a University of Tourism in the Context of a Practically-profiled Curriculum
(
Krajewska-Smardz A.
), s. 135-151
artykuł:
An Evaluation of Tools Used in Marketing Communication with Higher Education Candidates. Findings of the 2011-2014 Gdynia Maritime University Survey
(
Suszek W.
), s. 155-170
artykuł:
Mobile Applicationsin Relations-Building by University
(
Kall J.
), s. 171-191
artykuł:
The Position of Higher Education Graduatesin the Labor Marketvs. Demand in the National Economy -the Present and the Future
(
Karpińska K.
), s. 195-209
artykuł:
The Benefits of Recognizing Prior Informal and Non-formal Learning
(
Voss G.
), s. 211-229
artykuł:
Determining Preference Parameters as Exemplifield by the Choice of University
(
Maciejewski W.
,
Pondel J.
), s. 212-133
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.