PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
International Marketing and Business in the CEE Markets
Czasopismo
Scientific Publications / University of Economics in Katowice
Rocznik
2009
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
International Marketing and Business in the CEE Markets
artykuł:
The Reform Treaty and the Programmes for the Internal Market of the European Union - New Challenges and Prerequisites for the European Business
(
Wiktor J.
), s. 17-33
artykuł:
Polish Consumers on the European Market
(
Mazurek-Łopacińska K.
), s. 34-56
artykuł:
Participation in Culture in Selected Countries of Central and Eastern Europe Compared with other European Countries -Trends and Directions of Change
(
Sobocińska M.
), s. 57-75
artykuł:
The Lisbon Strategy and Development of International Business in the Central and Eastern European Markets
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 76-91
artykuł:
Economic and Political Background in International Marketing on Central and Eastern European Markets
(
Żbikowska A.
), s. 92-109
artykuł:
Local Taxes in Countries of the European Union
(
Davulis G.
), s. 110-127
artykuł:
Austrian-Turkish Business Relations - Why Way Behind Central and Eastern European Level?
(
Krumhuber P.
,
Haiss P. R.
), s. 128-153
artykuł:
Strategies for Entering and Penetrating the Markets in the Countries of Transition
(
Springer R.
), s. 157-175
artykuł:
Global Marketing Standardisation Versus Adaptation: What Can We Learn from Marketing Strategies for CEE?
(
Schuh A.
), s. 176-194
artykuł:
The Analysis of the Influence of Different Factors on the Level of Brand Strategies Internationalisation
(
Grębosz M.
,
Otto J.
), s. 195-210
artykuł:
Polish Buyers' Perception of a Global Brand Category. Research results
(
Hajdas M.
), s. 211-229
artykuł:
The Effects of Foreign Investment on Poland's Retail Trade
(
Oczkowska R.
), s. 230-240
artykuł:
The Relevance of Leasing for Banks' Market Entry and Reach in Central and Southeastern Europe
(
Kichler E.
,
Haiss P. R.
), s. 241-266
artykuł:
Company Market Orientation and Behaviour in the Internationalisation Process
(
Fonfara K.
), s. 269-281
artykuł:
Outsourcing Decisions in the Process of Company Internationalisation
(
Szczepański R.
), s. 282-293
artykuł:
Core Competencies and Business Models of Polish Firms. The Case of Engineering Industry
(
Gołębiowski T.
,
Lewandowska M.
), s. 294-316
artykuł:
The Marketing Strategies of Polish Food Exporters
(
Bryła P.
,
Domański T.
), s. 317-343
artykuł:
Domestic and International Strategies of Development of Ukrainian Firms in the Transition Economy
(
Chukhray N.
), s. 344-356
artykuł:
Doing Business with Lithuania - Towards a Franco-German Community of Practice
(
Morace C.
,
Gourves-Hayward A.
,
Glowik M.
), s. 359-385
artykuł:
Brands in Marketing Communication of French Companies on the Polish Market
(
Grębosz M.
,
Otto J.
), s. 386-403
artykuł:
Cultural Values in Advertising: A Case Study of Nestlé Television Advertising in Russia
(
Larimo J.
,
Pesonen A.
), s. 404-428
artykuł:
Advertising in the Central and Eastern Europe: Development of Creativity in Advertising in the 2003-2007 Period in Ukraine
(
Prymak T.
), s. 429-447
artykuł:
Marketing Concepts and Their Influences on Marketing Management in Central and Eastern Europe
(
Dad'o J.
), s. 451-467
artykuł:
The Development of Market Orientation in the Purchase Sphere of Enterprises in the Territory of Slovakia
(
Kita J.
,
Konstiak P.
,
Grossmanová M.
,
Kita P.
), s. 468-482
artykuł:
Organisational Culture and a Marketing Concept in Healthcare Organisations in the CEE Markets
(
Matysiewicz J.
), s. 483-501
artykuł:
Development of Market Orientation in the EU Structural Funds Administrative Environment for SMEs - Barriers and Incentives
(
Anders J.
), s. 502-527
artykuł:
Marketing Responsibility in the Era of Climate Change
(
Thomas M.
), s. 531-541
artykuł:
Modelling Strategic Sustainability: Antecedents and Drivers to Corporate Change
(
Borland H.
), s. 542-562
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.