PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 10 (CD)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 10 (CD)
artykuł:
Zróżnicowanie polskich regionów w zakresie partycypacji i absorpcji europejskich funduszy pomocowych
(
Adamczyk-Łojewska G.
), s. 8-25
artykuł:
Logo w komunikacji marketingowej jednostki samorządu terytorialnego
(
Adamus-Matuszyńska A.
,
Dzik P.
), s. 26-42
artykuł:
Budowanie trwałych relacji z klientami w przedsiębiorstwach transportowych w regionie kujawsko-pomorskim
(
Andruszkiewicz K.
), s. 43-49
artykuł:
Wybrane formy i działania stosowane w komunikacji marketingowej przez przedsiębiorstwa transportowe w regionie kujawsko-pomorskim
(
Andruszkiewicz K.
,
Schulz M.
), s. 50-59
artykuł:
Koncepcja smart city w budowaniu marki miasta - możliwości i ograniczenia
(
Augustyn A.
,
Florek M.
,
Hereźniak M.
), s. 60-74
artykuł:
Lokalna społeczność jako interesariusz społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Bergunda A.
,
Posadzińska I.
), s. 75-88
artykuł:
Rola interesariuszy w rozwoju regionu kujawsko-pomorskiego
(
Bierzyńska-Sudoł M.
), s. 89-102
artykuł:
Znaczenie współpracy międzyorganizacyjnej w sektorze publicznym
(
Bochenek M.
), s. 103-118
artykuł:
Ewolucja i implementacja marketingu terytorialnego
(
Ciechomski W.
), s. 119-132
artykuł:
Znajomość gatunków mniej znanych warzyw wśród mieszkańców obszaru miasta Bydgoszcz w regionie kujawsko-pomorskim
(
Durau-Banaszewska B.
), s. 133-143
artykuł:
Wielkość i zmiany w strukturze produkcji warzyw w Polsce w latach 1995-2016 na tle wybranych krajów UE
(
Durau-Banaszewska B.
), s. 144-153
artykuł:
Projektowanie modeli biznesowych dla ekonomii cyrkularnej według podejścia design management jako strategia na przyspieszony rozwój gospodarczy i wzrost konkurencyjności regionów UE
(
Dziadkiewicz A.
), s. 154-169
artykuł:
Rola Programu Wiedza, Edukacja Rozwój w budowaniu konkurencyjności regionów na przykładzie województwa lubuskiego
(
Flakowski J.
), s. 170-185
artykuł:
Powiązania targów z terytorium - perspektywa miasta
(
Gębarowski M.
), s. 186-195
artykuł:
Implementowanie innowacyjnych projektów w ramach strategii finansowej 2014-2020 szansą na wzrost konkurencyjności regionu kujawsko-pomorskiego
(
Goździewska-Nowicka A.
), s. 196-208
artykuł:
Inteligentne specjalizacje elementem rozwoju polski zachodniej
(
Jakubowski E.
), s. 209-220
artykuł:
Regulacje prawne oraz kapitał społeczny jako podstawowe bariery budowy gospodarki opartej na wiedzy w Polsce
(
Jankiewicz S.
,
Mierzwa D.
), s. 221-232
artykuł:
Wstępne etapy badań marek towarowych produktów regionalnych
(
Kaczmarczyk S.
), s. 233-243
artykuł:
Rola logistyki miejskiej w rozwoju oraz podnoszeniu konkurencyjności regionu na przykładzie miasta Bydgoszczy
(
Kałdon K.
,
Michalcewicz-Kaniowska M.
,
Zajdel M.
), s. 244-253
artykuł:
Wydarzenie jako narzędzie komunikacji jednostek samorządowych z otoczeniem
(
Kęprowska U.
), s. 254-264
artykuł:
Wsparcie dla polskiej administracji samorządowej ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013
(
Klemke-Pitek M.
), s. 265-273
artykuł:
PES i inicjatywy społeczne wpływające na rozwój obszarów wiejskich województwa zachodniopomorskiego
(
Kondratowicz-Pozorska J.
), s. 274-282
artykuł:
Wpływ globalnego kryzysu finansowego na rozwój regionalny Europy Środkowo-Wschodniej
(
Kosiedowski W.
), s. 283-295
artykuł:
Kuracjusz i klient : ewolucja propozycji wartości w modelach biznesowych przedsiębiorstw uzdrowiskowych w Polsce
(
Kozarkiewicz A.
,
Kabalska A.
), s. 296-309
artykuł:
Marketing terytorialny i jego rola w zrównoważonym rozwoju gmin
(
Kwiecień A.
), s. 310-320
artykuł:
Geolokalizacja i jej zastosowanie w handlu elektronicznym
(
Lewicki M.
), s. 321-334
artykuł:
Wizerunek gruzińskiego miasta Signagi wśród mieszkańców i zagranicznych turystów
(
Maziashvili M.
,
Ciechomski W.
), s. 335-347
artykuł:
Wieloletnie Ramy Finansowe w procesie kształtowania polityki spójności Unii Europejskiej
(
Michalcewicz-Kaniowska M.
,
Szymborski W.
,
Zajdel M.
), s. 348-359
artykuł:
Retrospektywne spojrzenie na przebieg i realizację działań zawartych w I osi "Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego" PROW 2007-2013
(
Mickiewicz B.
,
Lisiak S.
), s. 360-369
artykuł:
Bariery rozwoju i ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej małych przedsiębiorstw w Polsce w warunkach integracji europejskiej (na przykładzie przedsiębiorstwa handlowo-usługowego)
(
Mierzwa D.
,
Zimmer J.
), s. 370-378
artykuł:
Ocena zgodności praktyk rolniczych z zasadami gospodarowania zrównoważonego w regionie mazowieckim na przykładzie gospodarstw w powiecie przysuskim
(
Niewęgłowski M.
,
Włodarczyk B.
), s. 379-397
artykuł:
Świadomość ekonomii cyrkularnej Pokolenia Y jako czynnik przyspieszonego rozwoju gospodarczego regionu
(
Nieżurawska J.
,
Dziadkiewicz A.
), s. 398-412
artykuł:
Świadomość klienta a manipulacje w reklamie na przykładzie mieszkańców regionu kujawsko-pomorskiego i warmińsko-mazurskiego
(
Nieżurawski L.
,
Pawłowska B.
), s. 413-424
artykuł:
Odrolnienia gruntów w planach miejscowych a rozwój gospodarczy i ład przestrzenny regionów UE na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
(
Nowak M. J.
,
Mickiewicz P.
), s. 425-432
artykuł:
Partycypacja obywatelska w regionie kujawsko-pomorskim
(
Nowakowska L.
,
Zgoda Z.
,
Nowakowska A.
), s. 433-446
artykuł:
Zaspakajanie potrzeb mieszkaniowych na przykładzie wybranej gminy jako element rozwoju regionu
(
Odlanicka-Poczobutt M.
), s. 447-462
artykuł:
Pranie pieniędzy jako proceder negatywnie wpływający na rozwój ekonomiczny regionów
(
Owczarczyk-Szpakowska G.
,
Jendykiewicz E.
), s. 463-478
artykuł:
Przestrzenne zróżnicowanie uwarunkowań rozwoju przedsiębiorczości w Polsce
(
Paluch Ł.
,
Satoła Ł.
), s. 479-492
artykuł:
Rola podstawowych jednostek samorządu terytorialnego w kreowaniu zrównoważonego rozwoju
(
Perska-Tembłowska A.
), s. 493-504
artykuł:
Wpływ zasad kodeksu dobrej praktyki rolniczej na poprawę konkurencyjności gospodarstw rolnych w opiniach ich właścicieli
(
Płonka A.
), s. 505-516
artykuł:
Komunikacja marketingowa miasta Wrocławia - stan i kierunki rozwoju
(
Pukas A.
,
Daszkiewicz M.
), s. 517-532
artykuł:
Wykorzystanie idei smart w marketingu miast
(
Radziszewska A.
), s. 533-544
artykuł:
Znaczenie modelu poczwórnej helisy w rozwoju lokalnym
(
Romanowski R.
), s. 545-557
artykuł:
Budżet obywatelski kreatorem pozytywnego wizerunku miasta na przykładzie Częstochowy
(
Rybak A.
), s. 558-569
artykuł:
Wykorzystanie mediów społecznych w rekrutacji pracowników na przykładzie przedsiębiorstw MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego
(
Samek K.
,
Śmiatacz K.
), s. 570-582
artykuł:
Marketingowe czynniki rozwoju firm transportowych w województwie kujawsko-pomorskim
(
Schulz M.
), s. 583-592
artykuł:
Model polskiego gospodarstwa rolnego : implementacja strategii opartej na produkcji ekologicznej na przykładzie regionu kujawsko-pomorskiego i Wielkopolski
(
Siemaszkiewicz P.
), s. 593-606
artykuł:
Przestrzenne zróżnicowanie działalności innowacyjnej w sektorze usług w Polsce w latach 2003-2015
(
Skórska A.
), s. 607-621
artykuł:
Polityka miejska a konkurencyjność polskich miast
(
Sługocki W.
), s. 622-641
artykuł:
Bydgoski Klaster Przemysłowy jako lider sektora tworzyw sztucznych w regionie kujawsko-pomorskim
(
Sobieszek K.
,
Nowacki J.
,
Zajdel M.
,
Michalcewicz-Kaniowska M.
), s. 642-650
artykuł:
Analiza Indeksu Konkurencyjności Regionalnej RCI 2016 (Regional Competitiveness Index) regionu kujawsko-pomorskiego
(
Szatlach M. E.
), s. 651-665
artykuł:
Zróżnicowanie wymagań w zakresie dobrostanu trzody chlewnej w wybranych krajach UE - implikacje ekonomiczne
(
Szymańska E. J.
), s. 666-680
artykuł:
Ocena percepcji filmów polskiej produkcji : badania oparte na text mining
(
Świerczyńska-Kaczor U.
,
Kotlińska M.
), s. 681-698
artykuł:
Zastosowanie filmu sferycznego w promocji oferty turystycznej regionu - innowacja skazana na sukces czy porażkę? : badania jakościowe percepcji filmu sferycznego przez polskiego widza
(
Świerczyńska-Kaczor U.
,
Kotlińska M.
), s. 699-713
artykuł:
Konkurencyjność regionów peryferyjnych : wymiar globalny i lokalny
(
Tuziak A.
), s. 714-726
artykuł:
Rola Lokalnych Grup Działania w kreowaniu rozwoju lokalnego i konkurencyjności regionu na przykładzie projektu współpracy w woj. kujawsko-pomorskim
(
Ulatowski R.
,
Michalcewicz-Kaniowska M.
,
Zajdel M.
), s. 727-736
artykuł:
Instytucjonalna aktywność międzynarodowa Białegostoku jako czynnik generujący wartość dla województwa podlaskiego
(
Waligóra K.
,
Busłowska A.
), s. 737-750
artykuł:
Wpływ postępu technicznego na politykę cenową zakładów fotograficznych działających na terenie województwa pomorskiego
(
Wiśniewski A.
), s. 751-765
artykuł:
Konkurencyjność regionu a odpowiedzialna konsumpcja w turystyce
(
Włodarczyk K.
), s. 766-776
artykuł:
Kultura etyczna organizacji - zróżnicowanie regionalne
(
Zgoda Z.
,
Nowakowska L.
,
Nowakowska A.
), s. 777-786
artykuł:
Środowisko przyrodnicze jako czynnik konkurencyjności czy bariera ograniczająca rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w regionie małopolskim
(
Zuzek D. K.
), s. 787-797
artykuł:
Rola innowacji w generowaniu przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w regionie małopolskim
(
Zuzek D. K.
,
Wielewska I.
), s. 798-807
artykuł:
De-internacjonalizacja i bezpośrednie dezinwestycje zagraniczne - nowe wektory zmian
(
Żak K.
), s. 808-823
artykuł:
Metoda Servqual w ocenie poziomu jakości usług
(
Nieżurawski L.
,
Sobków C.
,
Michalak A.
), s. 824-839
artykuł:
Preferencje konsumentów żywności wysokojakościowej w stosunku do dostępnych kanałów dystrybucji
(
Sieczko A.
,
Sieczko L.
), s. 840-849
artykuł:
Holistyczne podejście do doskonalenia komunikacji opakowania z konsumentem
(
Cholewa-Wójcik A.
), s. 850-860
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.