PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik
2010
Tom
---
Numer
nr 15 Relacyjne aspekty zachowań konsumenckich
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 15 Relacyjne aspekty zachowań konsumenckich
artykuł:
Rozwój marketingu relacji z klientem strategicznym w przedsiębiorstwie
(
Grzybek M.
,
Szopiński W.
), s. 11-18
artykuł:
Rola empatii w budowaniu lojalności relacyjnej klientów
(
Siemieniako D.
), s. 19-27
artykuł:
Korzyści z budowania relacji pomiędzy szkołą wyższą a studentami
(
Drapińska A.
), s. 29-36
artykuł:
Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis
(
Gołąb E.
), s. 37-45
artykuł:
Kształtowanie relacji z klientami
(
Stankiewicz D.
,
Juszczyk M.
), s. 47-54
artykuł:
Szanse i trudności w budowaniu lojalności polskich konsumentów za pomocą programów lojalnościowych
(
Michalska-Dudek I.
), s. 55-66
artykuł:
Zmiany postaw klientów wobec programów lojalnościowych
(
Kwiatek P.
), s. 67-75
artykuł:
Stworzenie i promocja pakietowych usług "skrojonych na miarę" jako metoda kształtowania postaw konsumentów regionalnych usług turystycznych
(
Jarczak Ł.
), s. 77-86
artykuł:
Podejście środków-celów w ocenie regionalnego zróżnicowania wartości dla klienta w obszarze usług okołosprzedażowych
(
Sagan A.
,
Plichta G.
), s. 87-98
artykuł:
Wpływ kultury chińskiej na kształtowanie relacji marketingowych
(
Linka J.
), s. 99-111
artykuł:
Podstawy kształtowania relacji z klientami urzędów publicznych w świetle idei dobrego rządzenia
(
Makowska A.
), s. 113-121
artykuł:
Wpływ zachowań nabywczych konsumentów na zmianę zachowań rynkowych przedsiębiorstw w kontekście koncepcji społecznej odpowiedzialności
(
Janeczek U.
), s. 123-134
artykuł:
Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania konsumentów
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 137-145
artykuł:
Nowe technologie w badaniu zachowań nabywców - wymóg współczesności
(
Witek J.
), s. 147-157
artykuł:
Rola internetu w kształtowaniu zachowań rynkowych polskich konsumentów
(
Włodarczyk-Śpiewak K.
), s. 159-171
artykuł:
Konsumenci wobec wschodzących technologii (przykład nanotechnologii)
(
Jasiczak J.
), s. 173-180
artykuł:
Systemy informatyczne w zarządzaniu relacjami z klientami
(
Bokrzański A.
,
Deluga W.
,
Wallis A.
), s. 181-191
artykuł:
Formy komunikacji nieformalnej online (e-WOM)
(
Tkaczyk J.
), s. 193-203
artykuł:
Zachowania konsumentów na rynku e-kultury w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (wyniki badań)
(
Janoś-Kresło M.
), s. 205-218
artykuł:
E-commerce w państwach wysoko rozwiniętych (na przykładzie Szwajcarii)
(
Drzazga M.
), s. 219-229
artykuł:
Wykorzystanie skali DS dla oceny skłonności do dokonywania zakupów w Internecie
(
Wanat T.
,
Mikołajczyk J.
), s. 231-240
artykuł:
Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM
(
Worobjow L.
,
Siekan K.
), s. 241-252
artykuł:
Ewolucja środowiska biznesowego i zachowania nabywców a nowy paradygmat biznesu
(
Kozielski R.
), s. 255-267
artykuł:
Zgodność oczekiwań klientów i elementów strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego
(
Cyrek P.
), s. 269-281
artykuł:
Zmiany zachowań konsumenckich w kryzysie - mity czy fakty?
(
Rudawska E.
), s. 283-292
artykuł:
Czynniki kształtujące zachowania personelu jednostek samorządu terytorialnego jako wewnętrznego klienta firmy
(
Wiścicka M.
), s. 293-305
artykuł:
Zachowania konsumentów czynnikiem warunkującym strategie przedsiębiorstw turystycznych
(
Zontek Z.
), s. 307-315
artykuł:
Klient wewnętrzny prywatnej placówki służby zdrowia - najcenniejszy kapitał organizacji
(
Konodyba-Szymańska M.
,
Konodyba-Szymanski P.
), s. 317-327
artykuł:
Prosument w procesie planowania marketingowego
(
Rupik K.
), s. 331-342
artykuł:
Era prosumenta w edukacji
(
Żmuda-Trzebiatowska E.
), s. 343-351
artykuł:
Zakres zaangażowania nabywców finalnych w przygotowywanie oferty rynkowej
(
Baruk A. I.
), s. 353-364
artykuł:
Konsument - uczestnik procesu kreowania i rozwoju produktów żywnościowych
(
Kaczorowska J.
), s. 365-374
artykuł:
Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług finansowych
(
Smyczek S.
), s. 375-385
artykuł:
Domocentryzm a wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług
(
Lebiejko A.
), s. 387-396
artykuł:
Zachowania rynkowe młodych konsumentów w Internecie w świetle badań wybranej grupy studentów trójmiejskich uczelni publicznych
(
Brzozowska-Woś M.
), s. 397-410
artykuł:
Tendencje w zachowaniach konsumentów na rynku business to customer
(
Radziszewska A.
), s. 411-421
artykuł:
Korzystanie z bankowości internetowej jako nowoczesnego kanału dystrybucji usług bankowych przez klientów z różnych grup wiekowych
(
Kieżel M.
), s. 423-434
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.