PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 1(7)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1(7)
artykuł:
Customers' Perceptions as an Antecedent of Satisfaction with Online Retailing Services
(
Mwencha P. M.
,
Muathe S. M.
), s. 4-27
artykuł:
Nostalgia and Culture : the Relationship Between Indicators of Acculturation and Nostalgia
(
Amina B. A.
,
Abderrezak B.
), s. 28-47
artykuł:
The Impact of Social Media Usage on Employee and Organization Performance : a Study on Social Media Tools Used by an IT Multinational in Malaysia
(
Radhakrishnan G. S. A. P.
,
Basit A.
,
Hassan Z.
), s. 48-65
artykuł:
An Empirical Investigation of Adopters' Perceptions Toward M-Commerce : the Case of Bulgarian University Students
(
Milanova N.
,
Saprikis V.
), s. 66-83
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.