PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach
Czasopismo
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2011
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach
artykuł:
Nurt krytyczny w teorii public relations. Nowe koncepcje teoretyczne czy tylko kontestowanie dotychczasowych podejść badawczych, modeli i wzorców działania
(
Wojcik K.
), s. 17-39
artykuł:
Komunikacja wewnętrzna - czynnik sukcesu komunikacyjnego organizacji
(
Bartoszak M.
,
Trębecki J.
), s. 43-60
artykuł:
CSR jako narzędzie budowania marki
(
Dolińska-Weryńska D.
), s. 61-76
artykuł:
Wizerunek przedsiębiorstwa w kryzysie (na przykładzie Toyoty)
(
Gołata K.
), s. 77-93
artykuł:
Etykieta biznesu w kreowaniu wizerunku
(
Kamińska-Radomska I.
), s. 94-104
artykuł:
Etyczne aspekty public relations
(
Kubicka J.
), s. 105-124
artykuł:
Czy PR potrzebuje retoryki?
(
Sarna P.
), s. 125-133
artykuł:
Public relations w rozwiązywaniu problemów społecznych
(
Adamus-Matuszyńska A.
,
Polakowski D.
), s. 137-168
artykuł:
Public relations uczelni
(
Buszman-Witańska M.
), s. 169-184
artykuł:
Rola procesu komunikowania w budowaniu relacji z interesariuszami jednostek ochrony zdrowia : badania sondażowe
(
Dyaczyńska K.
,
Kotas M.
,
Szymaniec K.
), s. 185-200
artykuł:
Tożsamość wizualna jako narzędzie budowy wizerunku miast w Polsce na podstawie sygnatur promocyjnych
(
Dzik P.
), s. 201-221
artykuł:
Industriada 2010 - promocja sieciowego produktu turystycznego poprzez wydarzenie : studium przypadku
(
Hajduga A.
), s. 222-238
artykuł:
Public relations i wykonywanie zadań oraz pełnienie funkcji jednostek samorządu terytorialnego w realizacji idei społeczeństwa obywatelskiego
(
Kocoń P.
,
Maćkowska R.
), s. 239-255
artykuł:
Poza-PR-owskie kreowanie wizerunków narodowych: przykład "Entropy"
(
Lubecka A.
), s. 256-275
artykuł:
Strategie komunikowania organizacji pożytku publicznego z potencjalnymi darczyńcami w kontekście motywacji Polaków przy wyborze organizacji, którym przekazują 1% podatku
(
Piechota G.
), s. 276-285
artykuł:
Istota public relations w świadomości studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach w świetle przeprowadzonych badań
(
Polok G. k.
), s. 286-297
artykuł:
Znaczenie city diplomacy w międzynarodowej promocji miast
(
Ryniejska-Kiełdanowicz M.
), s. 298-311
artykuł:
Unia Europejska a obywatele - skuteczna czy nieskuteczna komunikacja
(
Łukasik-Duszyńska M.
), s. 312-326
artykuł:
Wpływ działań public relations w projektach Phare na wyniki referendum europejskiego w województwie śląskim
(
Siatkowski J.
), s. 327-346
artykuł:
Media relations jako istotny element kreowania wizerunku nowoczesnej organizacji
(
Barańska B.
), s. 349-358
artykuł:
Media społecznościowe w budowaniu wizerunku szkoły wyższej. Raport z badań przeprowadzonych w Akademii Ekonomicznej w Katowicach
(
Bielawska K.
), s. 359-376
artykuł:
Zarządzanie wizerunkiem polityka w obszarze social media
(
Kaczmarek-Śliwińska M.
), s. 377-393
artykuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez grupy nacisku a wizerunek firmy
(
Ławniczak R.
,
Piechota M.
), s. 394-407
artykuł:
Media jako źródło i środek upowszechnienia doktryn i ruchów społecznych
(
Przybylski H.
), s. 408-420
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.