PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
nr 1 (10)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1 (10)
artykuł:
Conversion Attribution: What Is Missed by the Advertising Industry? The OPEC Model and Its Consequences for Media Mix Modeling
(
Zaremba A.
), s. 4-23
artykuł:
Procedure for Assessing the Investment Attractiveness of Foreign Markets : Comparative Analysis of Former USSR Countries
(
Muradyan A.
), s. 24-48
artykuł:
Social Media Content Headlines and Their Impact on Attracting Attention
(
Jeganathan K.
,
Szymkowiak A.
), s. 49-59
artykuł:
Gamifying Questions by Adding Context in the Creative Development Marketing Research
(
Ścibor-Rylski M.
), s. 60-67
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.