PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2004
Tom
---
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
Podejście procesowe w zarządzaniu dystrybucją
(
Strużycki M.
), s. 1-6
artykuł:
Planowanie strategiczne w konkurencyjnym przedsiębiorstwie
(
Bojewska B.
), s. 6-13
artykuł:
Zrównoważona karta wyników w zarządzaniu przedsiębiorstwem
(
Skowronek-Mielczarek A.
), s. 13-19
artykuł:
Strategie marketingowe w branży telefonii ruchomej w Polsce
(
Dygas R.
), s. 19-22
artykuł:
Logistyka w procesach integracji przedsiębiorstw handlowych
(
Tajler S.
), s. 22-29
artykuł:
Radio jako medium reklamowe - wybrane aspekty (na przykładzie woj. świętokrzyskiego)
(
Piotrowska-Piątek A.
), s. 30-37
artykuł:
Usługi elementem dynamizującym rozwój regionu (na przykładzie woj. zachodniopomorskiego)
(
Frąckiewicz E.
,
Rudawska E.
), s. 38-45
artykuł:
Personel jako element marketingu-mix (na przykładzie rynku usług ubezpieczeniowych)
(
Pawleta K.
), s. 46-48
artykuł:
Zakupy globalne w firmie Coca-Cola
(
Chojnacka A.
), s. 48-53
artykuł:
INTRASRAR - nowy obowiązek sprawozdawczy w handlu obowiązujący w Unii Europejskiej
(
Drzewiecki M.
), s. 54-59
artykuł:
Atrakcyjność polskich i zagranicznych systemów franchisingowych dla franchisobiorców na obszarze Górnego Śląska
(
Steinerowska-Streb I.
), s. 60-65
artykuł:
Właściwy wybór pośrednika handlowego podstawowym czynnikiem powodzenia strategii internacjonalizacji firmy
(
Bartosik S.
), s. 66-71
artykuł:
Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w światowym sektorze usług
(
Masłowski A.
), s. 72-75
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.