PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
Oczekiwania klientów wobec e-learningu na rynku europejskim
(
Blicharz P.
,
Jędruszak A.
), s. 5-14
artykuł:
Efekt kraju pochodzenia w postrzeganiu usług edukacji wyższej krajów UE. Badania pilotażowe
(
Boguszewicz-Kreft M.
,
Jaworski J.
,
Magier-Łakomy E.
), s. 15-23
artykuł:
Dehumanizacja usług medycznych oraz przywracanie symetryczności relacji w kontaktach profesjonalista - pacjent
(
Dobska M.
), s. 24-36
artykuł:
Ocena zapotrzebowania na ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk katastroficznych w świetle badań konsumentów w województwie śląskim
(
Dubiel B.
), s. 37-46
artykuł:
Specyfika zachowań młodzieży akademickiej na rynku usług turystycznych (na podstawie wyników badań własnych)
(
Dudziak S.
,
Kęprowska U.
), s. 47-58
artykuł:
Specyfika konsumenta produktu edukacyjnego Miejsca Pamięci Auschwitz
(
Folga R.
), s. 59-69
artykuł:
Cele i wybrane preferencje konsumenckie związane z zakupami w centrach handlowych
(
Gąsior M.
), s. 70-79
artykuł:
Percepcja atrybutów produktu żywności tradycyjnej
(
Grzybowska-Brzezińska M.
,
Klepacka J.
), s. 80-89
artykuł:
Czynniki determinujące gotowość konsumentów do nabywania żywności prozdrowotnej
(
Jeżewska-Zychowicz M.
), s. 90-99
artykuł:
Zaufanie konsumentów do banków detalicznych oraz jego determinanty w dobie kryzysu w zintegrowanej przestrzeni europejskiej
(
Kieżel M.
), s. 100-109
artykuł:
Realizacja polityki rozwoju wspierającej wzrost gospodarczy i zatrudnienie z uwzględnieniem wydatków w ramach poszczególnych kategorii earmarkingu
(
Królak B.
), s. 110-119
artykuł:
Wpływ Unii Europejskiej na rozwój polskich przedsiębiorstw
(
Leoński W.
), s. 120-130
artykuł:
Czynniki warunkujące wykorzystanie kanałów sprzedaży usług finansowych w świetle teorii selekcji mediów
(
Lipowski M.
), s. 131-140
artykuł:
Wpływ działań promocyjnych na zachowania nabywców samochodów
(
Michalak J.
,
Merło P.
), s. 141-151
artykuł:
Przestrzenne zróżnicowanie zachowań konsumentów na rynku usług zdrowotnych na przykładzie lecznictwa uzdrowiskowego
(
Mirek J.
), s. 152-163
artykuł:
Dotacje unijne jako uwarunkowanie rozwoju samozatrudnienia kobiet w Polsce
(
Misiak S.
), s. 164-173
artykuł:
Turystyka zakupowa - istota i uwarunkowania jej rozwoju
(
Niemczyk A.
), s. 174-184
artykuł:
Innowacyjność opolskich przedsiębiorstw a realizacja Regionalnego Programu Operacyjnego
(
Potwora D.
,
Potwora W.
), s. 185-195
artykuł:
Postawy młodych konsumentów wobec wolontariatu i wspierania organizacji non-profit
(
Prymon-Ryś E.
), s. 196-204
artykuł:
"I Con - Ja konsument", czyli era nowego, inteligentnego, wielokanałowego konsumenta w handlu detalicznym
(
Reformat B.
), s. 205-215
artykuł:
Wybory konsumentów na rynku ryb, owoców morza i ich przetworów wobec sytuacji w branży rybnej
(
Rejman K.
,
Kowrygo B.
,
Janowska M.
), s. 216-226
artykuł:
Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej
(
Rosa G.
,
Peszko K.
,
Chrąchol U.
), s. 239-250
artykuł:
Pomiar motywacji pracowników oraz satysfakcji klientów. Badania empiryczne na przykładzie lubelskiego sektora centrów handlowych
(
Skowron Ł.
), s. 251-261
artykuł:
Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych w zintegrowanej przestrzeni europejskiej
(
Smyczek S.
), s. 262-272
artykuł:
Uwarunkowania lojalności, retencji i churnu klientów na przykładzie branży telekomunikacyjnej
(
Sulikowski P.
,
Zdziebko T.
), s. 273-284
artykuł:
Reklama leków OTC jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej i jej wpływ na zachowania konsumentów na rynku ochrony zdrowia
(
Syrkiewicz-Świtała M.
,
Holecki T.
,
Mazur M.
), s. 285-294
artykuł:
Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w obliczu nowej perspektywy finansowej 2014-2020
(
Szuszakiewicz-Idziaszek A.
), s. 295-304
artykuł:
Akceptowalność automatycznego rozpoznawania twarzy nabywców w handlu detalicznym
(
Wanat T.
), s. 305-313
artykuł:
Wpływ działań merchandisingowych na zachowania nabywcze konsumentów
(
Werenowska A.
), s. 314-324
artykuł:
Zainteresowanie żywnością lokalną wśród polskich konsumentów na tle polityki rolnej Unii Europejskiej
(
Rogala A.
), s. 337-238
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.