PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing
Rocznik
2002
Tom
22
Numer
nr 957 Nowe podejścia za zarządzania
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 957 Nowe podejścia za zarządzania
artykuł:
Wpływ wizji i kultury organizacyjnej na zarządzanie organizacją w procesie zmian
(
Łucewicz J.
), s. 11-18
artykuł:
Kultura organizacyjna : paradygmaty badań
(
Mróz J.
), s. 19-29
artykuł:
Umiejętności pracowników w świetle zmieniających się warunków współczesnego przedsiębiorstwa
(
Przybyła M.
), s. 30-39
artykuł:
Outplacement: nowe postrzeganie zagadnienia odejść pracowników
(
Antczak Z.
), s. 40-51
artykuł:
Stereotypy i uprzedzenia w biznesie
(
Owsiany-Waś A.
), s. 52-74
artykuł:
Nowe znaczenie zarządzania kadrami
(
Biernat J.
), s. 75-92
artykuł:
Controlling a racjonalność zarządzania przedsiębiorstwem
(
Karwacki P.
), s. 95-100
artykuł:
Kluczowe czynniki powodzenia integracji potransakcyjnej w procesie nabywania przedsiębiorstw
(
Jasiński B. M.
), s. 101-109
artykuł:
Kluczowe czynniki sukcesu jako wyznaczniki zarządzania szpitalem
(
Kacała J.
), s. 110-128
artykuł:
Organizacja produkcji audycji telewizyjnej
(
Kotapski R.
), s. 129-143
artykuł:
Wartość płynności w zarządzaniu należnościami
(
Michalski G.
), s. 144-159
artykuł:
Możliwości zastosowania analizy wariancji (ANOVA) w teorii organizacji i kierowania
(
Łobos K.
), s. 163-173
artykuł:
Zastosowanie metody Earned Value w zarządzaniu przedsięwzięciami informatycznymi
(
Dyczkowski M.
), s. 174-193
artykuł:
Internet w działalności przedsiębiorstwa
(
Ćwik K.
,
Szumowski W.
), s. 194-204
artykuł:
Zmiany w organizacji i zarządzaniu w przedsiębiorstwach dolnośląskich - wyniki badań empirycznych
(
Lichtarski J. M.
), s. 205-212
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.