PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Rocznik
2012
Tom
13
Numer
z. 10 Marketing sportowy wyzwaniem dla miast i regionów
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 10 Marketing sportowy wyzwaniem dla miast i regionów
artykuł:
Sport jako element strategii promocji miasta
(
Bosiacki S.
,
Śniadek J.
), s. 13-23
artykuł:
Usługi sportowo-rekreacyjne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności obszaru recepcji turystycznej - przykład uzdrowiska Świeradów-Zdrój
(
Rapacz A.
,
Jaremen D. E.
), s. 25-42
artykuł:
Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem
(
Kolasińska-Morawska K.
,
Morawski P.
), s. 43-62
artykuł:
Uwarunkowania klimatyczne a zrównoważony rozwój społeczności lokalnych - w poszukiwaniu wskaźników zrównoważonego rozwoju gmin uzdrowiskowych
(
Stankiewicz B.
), s. 63-72
artykuł:
Marketing of Sport is not Only about Sportsground Equipment and Facilities, but Mailny about People
(
Svoboda M.
), s. 73-77
artykuł:
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej mężczyzn UEFA-EURO 2012 jako wyzwanie dla operatorów stadionów, magistratów miast gospodarzy i rządów Polski i Ukrainy
(
Klisiński J.
), s. 81-104
artykuł:
Zarys metodyki budowy programu komunikacyjnego na EURO 2012 na tle czynników rozwoju i przewagi konkurencyjnej miasta
(
Kuczyński J.
), s. 105-114
artykuł:
Ocena stanu zaawansowania polskiej infrastruktury wspomagającej EURO 2012
(
Łyczko A.
), s. 115-125
artykuł:
Stadion im. Sebastiana Karpiniuka jako produkt marketingowy Kołobrzegu
(
Wiśniewski E.
), s. 127-138
artykuł:
Logistyka - czynnik organizacji zawodów sportowych
(
Dyczkowska J.
), s. 141-156
artykuł:
Kołobrzeg miejscem organizacji ważnych imprez i obozów sportowych poza sezonem letnim
(
Stępień T.
,
Wiśniewski E.
,
Woźniak R.
), s. 157-166
artykuł:
Aktywność turystyczna osób niepełnosprawnych - wyniki badań
(
Prochorowicz M.
), s. 169-187
artykuł:
Przystosowanie infrastruktury turystycznej do potrzeb osób niepełnosprawnych
(
Ślężyńska I.
,
Ślężyńska M.
), s. 189-197
artykuł:
Media, wizerunek, popularność - kariera sportowa w XXI w. (analiza przypadku)
(
Sommerfeld B.
), s. 201-215
artykuł:
"Pudzian" jako znacząca marka w marketingu sportowym w Polsce i na świecie
(
Pudzianowski M.
), s. 217-227
artykuł:
Ekonomiczne, społeczne i etyczne skutki kariery Michaela Jordana
(
Deluga W.
), s. 229-242
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.