PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 10 (CD)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 10 (CD)
artykuł:
Rozwój polskich regionów w okresie poakcesyjnym
(
Adamczyk-Łojewska G.
), s. 11-21
artykuł:
Wybrane aspekty wdrażania marketingowego zarządzania w przedsiębiorstwach regionu kujawsko-pomorskiego na tle wybranych regionów Polski
(
Andruszkiewicz K.
), s. 22-27
artykuł:
Chmury obliczeniowe, jako szansa na zwiększenie konkurencyjności regionu poprzez lepsze zarządzanie zasobami informacyjnymi
(
Dąbek M.
,
Michalcewicz-Kaniowska M.
,
Zajdel M.
), s. 28-34
artykuł:
Infrastruktura społeczna jako czynnik kształtujący konkurencyjność regionu
(
Dolata M.
), s. 35-43
artykuł:
Przyczyny niskiej podaży mniej znanych gatunków warzyw
(
Durau B.
), s. 44-50
artykuł:
Cele działalności, przeszkody oraz konkurencyjność innowacji w opinii przedsiębiorstw przemysłowych w województwie kujawsko-pomorskim w latach 2010-2012
(
Gierańczyk W.
,
Kordowska A.
), s. 51-58
artykuł:
Analiza unijnej i krajowej polityki regionalnej
(
Góral J.
), s. 59-65
artykuł:
Inteligentna specjalizacja regionalna w rozwoju regionu na przykładzie regionu łódzkiego
(
Gregor B.
,
Gotwald B.
), s. 66-69
artykuł:
Turystyczna konkurencyjność miasta - determinanty
(
Hernik J.
), s. 70-76
artykuł:
Rola niepublicznych uczelni wyższych w kształtowaniu rozwoju i konkurencyjności regionu
(
Janczyk-Strzała E.
), s. 77-81
artykuł:
Polityka rozwoju regionalnego oparta o klastry - ujęcie teoretyczne
(
Kapler M.
,
Piersiala L.
), s. 82-87
artykuł:
Struktury klastrowe jako nowoczesna koncepcja na region konkurencyjny
(
Kaźmierski J.
), s. 88-95
artykuł:
Wpływ środków pomocowych Unii Europejskiej na tworzenie gospodarstw młodych rolników
(
Kiełbasa B.
,
Bogusz M.
), s. 96-103
artykuł:
Rozwój społecznie odpowiedzialnych instrumentów finansowych jako czynnik konkurencyjności regionu
(
Kłobukowska J.
), s. 104-111
artykuł:
Ocena rozwiązań ekologistyki przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi
(
Michalcewicz-Kaniowska M.
,
Zajdel M.
,
Kowalski A. M.
), s. 112-122
artykuł:
Spójność społeczna i poziom życia w krajach Unii Europejskiej - analiza wielowymiarowa
(
Murawska A.
), s. 123-139
artykuł:
Działalność inwestycyjna na rzecz ochrony środowiska pierwszym krokiem ku ekoinnowacyjności regionu
(
Mazur-Wierzbicka E.
), s. 123-131
artykuł:
Prawne uwarunkowania kontroli unijnej zasady subsydiarności w regionach państw federacyjnych
(
Musialik T.
), s. 140-146
artykuł:
Tożsamość regionalna i lokalna w perspektywie przemian europejskich
(
Nowakowska L.
), s. 147-154
artykuł:
Konkurencyjność systemów podatkowych w krajach Unii Europejskiej
(
Pawłowska-Tyszko J.
), s. 155-161
artykuł:
Wybrane przejawy konkurencyjności wiejskich obszarów peryferyjnych na przykładzie podregionu bialskiego
(
Pomianek I.
), s. 160-169
artykuł:
Bariery rozwoju gmin wiejskich na obszarach chronionych
(
Rorat J.
,
Popławski Ł.
), s. 170-175
artykuł:
Determinanty prowadzenia badań marketingowych przez przedsiębiorstwa regionu kujawsko-pomorskiego na tle innych regionów Polski
(
Schulz M.
), s. 176-182
artykuł:
Design thinking jako metoda intensyfikacji rozwoju regionalnego
(
Zajdel M.
,
Bojar W.
,
Sobota D.
,
Szewczykowski P.
), s. 183-189
artykuł:
Voucher badawczy jako przykład wykorzystania funduszy UE na rzecz wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw województwa kujawsko-pomorskiego
(
Szostek D.
), s. 190-197
artykuł:
Wielkość nakładów inwestycyjnych służących ochronie środowiska i ich rola w podnoszeniu konkurencyjności obszarów wiejskich
(
Wielewska I.
), s. 198-215
artykuł:
EURO 2012 jako czynnik stymulujący rozwój Miasta Gdańska
(
Wojdakowski P.
,
Taraszkiewicz T.
), s. 216-226
artykuł:
Programy etyczne jako element budowania strategii organizacji
(
Zgoda Z.
), s. 227-234
artykuł:
Czynniki kształtujące konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw w województwie małopolskim
(
Zuzek D. K.
), s. 235-242
artykuł:
Rola jednostek samorządu terytorialnego we wspieraniu przedsiębiorczości i innowacyjności na przykładzie wybranych regionów
(
Czupich M.
), s. 243-250
artykuł:
Analiza możliwości rozszerzenia funkcjonalności modułu planowania produkcji systemu ERP
(
Dzieża G.
,
Sikora M.
,
Wdzięczny A.
,
Latowski J.
), s. 251-257
artykuł:
Dziedzictwo kulturowe regionu jako podłoże aktywizacji zawodowej mieszkańców
(
Kasperska E.
), s. 258-265
artykuł:
Analiza porównawcza Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich w latach 2007-2013 oraz 2014-2020
(
Mickiewicz B.
), s. 266-274
artykuł:
Wzmocnienie roli Agencji Nieruchomości Rolnych w rozwoju regionalnym
(
Mickiewicz P.
), s. 275-279
artykuł:
Znaczenie planów miejscowych i decyzji lokalizacyjnych w efektywnym zagospodarowaniu regionu
(
Nowak M. J.
), s. 280-284
artykuł:
Współpraca w ramach Platformy Partnerstwa Publiczno-Prywatnego (PPP) w kontekście realizacji zapisów Strategii Rozwoju Województwa - analiza i ocena zjawiska na przykładzie wybranych województw
(
Nowicki M.
), s. 285-293
artykuł:
Funkcjonowanie funduszy Unii Europejskiej w mieście Bydgoszcz
(
Owczarczyk-Szpakowska G.
,
Nieżurawski L.
,
Śmiatacz K.
), s. 294-300
artykuł:
Warmińsko-Mazurska Nagroda Jakości promocją na rzecz rozwoju konkurencyjności regionu
(
Witkowska J.
,
Pawłowska B.
), s. 301-308
artykuł:
Ocena zasobów regionu metodą refleksji strategicznej
(
Rawski M.
), s. 309-316
artykuł:
Inwestycje drogowe jako kluczowa determinanta rozwoju regionalnego
(
Rudnicki T.
), s. 317-321
artykuł:
Rola zasobów relacyjnych w budowaniu konkurencyjności regionu w zapisach strategii rozwoju województw 2020
(
Rudolf W.
), s. 322-330
artykuł:
Konkurencyjność wybranych gmin nadmorskich Pomorza Środkowego
(
Ściana W.
), s. 331-337
artykuł:
Formy wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w rozwoju gospodarki regionu Małopolski
(
Mickiewicz B.
,
Zuzek D. K.
), s. 338-346
artykuł:
Zasoby informacyjne statystyki publicznej - istotne wsparcie rozwoju i podnoszenia konkurencyjności regionu
(
Zawara W.
), s. 347-354
artykuł:
Marka regionu jako akcelerator jego konkurencyjności i rozwoju
(
Andruszkiewicz K.
), s. 356-361
artykuł:
Determinanty podnoszenia konkurencyjności regionu i kreowania jego wizerunku
(
Ciechomski W.
), s. 362-371
artykuł:
Znaczenie produktów regionalnych w kształtowaniu konkurencyjności regionów (na przykładzie woj. podkarpackiego)
(
Cyran K.
,
Dybka S.
), s. 372-380
artykuł:
Marketing miast - idea "Floating Garden" w promocji Szczecina
(
Ertmańska K.
), s. 381-386
artykuł:
Wybrane problemy zarządzania marką terytorialną na przykładzie miasta Lublin
(
Furtak R.
), s. 387-393
artykuł:
Wykorzystanie marketingu w przedsiębiorstwach województwa kujawsko-pomorskiego
(
Kaczmarczyk S.
), s. 394-402
artykuł:
Marketing terytorialny na przykładzie miasta Bydgoszczy ze szczególnym uwzględnieniem atrakcyjności turystycznej i form promocji miasta
(
Owczarz A.
,
Koreleska E.
), s. 403-410
artykuł:
Przesłanki kreowania regionalnego produktu turystycznego
(
Makarski S.
), s. 411-417
artykuł:
Public relations w zintegrowanej komunikacji marketingowej - regionu i biznesu
(
Drewniak R.
,
Posadzińska I.
), s. 418-423
artykuł:
Przesłanie miasta jako element kształtowania tożsamości i wizerunku
(
Posadzińska I.
,
Drewniak Z.
), s. 426-432
artykuł:
Wykorzystanie marketingu internetowego w promocji regionu
(
Radziszewska A.
), s. 433-439
artykuł:
Znaczenie samorządu lokalnego w modelu potrójnej helisy (Triple Helix Model) na przykładzie poznańskiegoobszaru metropolitalnego
(
Romanowski R.
), s. 440-445
artykuł:
Proces budowania wizerunku miasta w oparciu o wartości niematerialne
(
Rzemieniak M. L.
), s. 447-453
artykuł:
Rola administracji samorządowej w kształtowaniu wizerunku jednostki terytorialnej na przykładzie gminy Nozdrzec
(
Szopiński W.
,
Grzybek M.
), s. 454-460
artykuł:
Marketingowe aspekty konkurencyjności wiejskich jednostek terytorialnych (w warunkach integracji z Unią Europejską)
(
Zrobek J.
), s. 461-468
artykuł:
Zachowania konsumentów na rynku i jego determinanty na przykładzie rynku napojów alkoholowych
(
Zuzek D. K.
,
Michalcewicz-Kaniowska M.
), s. 469-475
artykuł:
Teoria perspektywy a problem podejmowania decyzji
(
Bogdanowicz B.
), s. 477-483
artykuł:
Rola komunikacji w unikaniu błędów menedżerskich
(
Śmiatacz K.
,
Michalska A.
,
Samek K.
), s. 484-489
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.