PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 371
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 371
artykuł:
Przedsiębiorstwa na rynku turystycznym w obliczu nowych trendów konsumenckich opartych na idei zrównoważonego rozwoju
(
Hendel M.
), s. 5-16
artykuł:
Marketing dotyku w działalności nowoczesnych przedsiębiorstw hotelarsko-gastronomicznych
(
Pabian A.
,
Pabian B.
), s. 5-16
artykuł:
Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu
(
Kieżel M.
), s. 17-31
artykuł:
Bony jako instrument stymulowania uczestnictwa w kulturze i turystyce kulturowej
(
Kopeć K.
), s. 32-44
artykuł:
Racjonalność w decyzjach konsumentów na współczesnym rynku
(
Małysa-Kaleta A.
), s. 45-64
artykuł:
Organizacje przyszłości na rynku usług turystyki kosmicznej
(
Pabian A.
,
Pabian B.
), s. 74-85
artykuł:
Nowe atrakcje turystyczne efektem działalności organizacji zarządzających w obszarze ekologistyki
(
Pabian A.
), s. 86-96
artykuł:
Sprzedaż osobista w działalności przedsiębiorstw oferujących produkty turystyczne na rynku B2B: Modelowa struktura wykorzystania narzędzia
(
Pabian A.
), s. 97-111
artykuł:
Aktywność uczestników wydarzeń kulturalnych w mediach społecznościowych
(
Piotrowski P.
), s. 112-126
artykuł:
Integracja i współpraca jako kluczowy trend rozwoju enoturystyki w Europie
(
Reformat B.
), s. 127-136
artykuł:
Sztuka a ekonomia. O ekonomicznych wyborach artystów
(
Zboroń H.
), s. 137-149
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.