PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Zarządzanie marketingowe. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Aspekty teoretyczne i badawcze
Czasopismo
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Rocznik
2007
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Zarządzanie marketingowe. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Aspekty teoretyczne i badawcze
artykuł:
Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania, istota, sposoby identyfikacji, systematyka
(
Żabiński L.
), s. 27-48
artykuł:
Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa
(
Rajzer M.
), s. 49-65
artykuł:
Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych praktyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study / research
(
Żabiński L.
), s. 67-117
artykuł:
Koncepcja zarządzania związkami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy
(
Szymura-Tyc M.
), s. 119-142
artykuł:
Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu
(
Żabińska T.
), s. 145-156
artykuł:
Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania
(
Rupik K.
), s. 157-181
artykuł:
Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu ( na przykładach producentów dóbr trwałego użytku )
(
Wiechoczek J.
), s. 183-212
artykuł:
Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów / usług komputerowych. Wybrane praktyki zarządzania
(
Sztangret I.
), s. 213-236
artykuł:
Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków)
(
Kieżel M.
), s. 237-278
artykuł:
Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu ? (na przykładzie tanich linii lotniczych)
(
Koniorczyk G.
), s. 279-309
artykuł:
Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
(
Matysiewicz J.
), s. 311-335
artykuł:
Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne
(
Reformat B.
), s. 337-357
artykuł:
Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handlowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
(
Bilińska-Reformat K.
), s. 359-391
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.