PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 157 Wykorzystanie nowych mediów w public relations
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 157 Wykorzystanie nowych mediów w public relations
artykuł:
European Communication Monitor 2012 - kierunki zmian w komunikowaniu
(
Rydzak W.
), s. 9-21
artykuł:
Blogi jako platforma komunikowania na przykładzie blogów uczelnianych
(
Hope E.
), s. 22-33
artykuł:
Wykorzystanie narzędzi blog miningu w pracy menedżera public relations i dziennikarza
(
Kania K.
,
Kozłowski R.
,
Łukaszewicz W.
), s. 34-46
artykuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania kapitału społecznego
(
Wronka M.
,
Saryusz-Wolska H.
), s. 47-57
artykuł:
CRS 2.0, czyli wykorzystanie mediów społecznościowych w kampaniach społecznej odpowiedzialności biznesu - studium przypadku z rynku polskiego
(
Proszowska A.
), s. 58-65
artykuł:
Wykorzystanie nowych mediów w promocji idei społecznej odpowiedzialności uczelni
(
Gołuchowski J.
,
Losa-Jonczyk A.
), s. 67-78
artykuł:
Media społecznościowe w zarządzaniu sytuacją kryzysową organizacji na przykładzie firmy Wedel sp. z o.o.
(
Kotas M.
), s. 79-92
artykuł:
Akceleracja procesu komunikowania się w dobie mediów społecznościowych. Implikacja dla zarządzania kryzysowego w organizacji
(
Kiczka M.
), s. 93-107
artykuł:
Możliwości wykorzystania kodów dwuwymiarowych w dostępie do informacji za pomocą urządzeń mobilnych
(
Staś T.
), s. 108-122
artykuł:
Efekty budowania wizerunku marki poprzez serwisy społecznościowe - badanie opinii internautów pokolenia y
(
Moroz M.
), s. 123-132
artykuł:
Aktywność w mediach społecznościowych jako element kształtowania własnego wizerunku dla potencjalnego pracodawcy : wyniki badań
(
Mendryk I.
), s. 134-147
artykuł:
Kształtowanie wizerunku placówki podstawowej opieki zdrowotnej w kontekście roli lekarza rodzinnego
(
Holecki T.
,
Skrzypek M.
,
Szlapa M.
), s. 149-156
artykuł:
Społeczna nieodpowiedzialność biznesu a kampania odbudowywania wizerunku (na przykładzie koncernu BP)
(
Ławniczak R.
,
Porzucek R.
), s. 157-170
artykuł:
CRS w praktyce : próba realizacji społecznej odpowiedzialności przez sektor energetyczny w Polsce : studium przypadku
(
Adamus-Matuszyńska A.
), s. 171-184
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.