PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
t. 20, z. 12, cz. 2 Agile Commerce - nowa era, nowe wyzwania
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
t. 20, z. 12, cz. 2 Agile Commerce - nowa era, nowe wyzwania
artykuł:
Status epistemologiczny aksjomatów, tez i hipotez w teoriach naukowych
(
Nowak M.
), s. 9-18
artykuł:
Project Management in the EPC Formula in the Construction Sector Using Lean Methods
(
Śniegula T.
), s. 19-36
artykuł:
Zarządzanie ryzykiem w uczelni publiczne
(
Dobrowolski Z.
), s. 37-48
artykuł:
Znaczenie nowoczesnych technologii w procesie aktualizacji wiedzy i kompetencji pracowników
(
Marchlewska A.
,
Sowa G.
), s. 51-66
artykuł:
Studium wykonalności projektu badawczo-rozwojowego o profilu informatycznym
(
Kamiński A.
), s. 67-77
artykuł:
Communicating with Co-workers in Transport Companies
(
Balcerzyk D.
), s. 81-96
artykuł:
Influencerzy cyfrowi i ich rola w działaniach promocyjnych organizacji
(
Wielki J.
), s. 97-108
artykuł:
Koncepcja agile w kontroli zarządczej uczelni publicznych
(
Dobrowolski Z.
), s. 109-119
artykuł:
Identyfikacja zjawiska e-mobilności w kontekście wyzwań współczesności
(
Niedźwiedziński M.
,
Klepacz H.
), s. 123-143
artykuł:
Rola zapisów urządzeń rejestrujących jako źródła informacji w odtwarzaniu przebiegu i określaniu przyczyn wypadków lotniczych w prowadzonych postępowaniach przygotowawczych
(
Konieczka R.
), s. 145-161
artykuł:
Wykorzystanie różnych gałęzi transportu i ich wpływ na budowanie pozycji konkurencyjnej w sektorze usług kurierskich w Polsce
(
Sowiński K.
,
Seliga R.
), s. 163-176
artykuł:
Inkluzja nowych technologii w logistyce
(
Kolasińska-Morawska K.
,
Morawski P.
), s. 177-189
artykuł:
Bałwochwalstwo rozumu: błąd Kartezjusza w kształceniu liderów
(
Shaw M. A.
), s. 191-204
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.