PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 5
artykuł:
Przekształcenia w sektorze handlu detalicznego i strategiach przedsiębiorstw na rynkach towarów konsumpcyjnych w Polsce
(
Adamowicz M.
), s. 5-23
artykuł:
Rola polskich placówek ekonomiczno-dyplomatycznych w działalności eksportowej polskich przedsiębiorstw - perspektywa placówek i przedsiębiorstw
(
Augustynowicz O.
,
Bartosik-Purgat M.
), s. 24-36
artykuł:
Marketing and non-marketing determinants of the image of a food product
(
Baruk A. I.
), s. 37-50
artykuł:
The Role of Knowledge Diffusion in Innovations in Retail Chains
(
Bilińska-Reformat K.
,
Kucharska B.
), s. 51-61
artykuł:
Rola oraz zadania marketingu w procesie świadczenia usług w szpitalach publicznych
(
Bober B.
,
Majchrzak-Lepczyk J.
), s. 62-80
artykuł:
Tanio, taniej, za darmo - strategia niskich cen a cena zerowa
(
Bondos I.
), s. 81-90
artykuł:
Ewolucja przepisów dotyczących lokalizacji wielkopowierzchniowych obiektów handlowych w wybranych krajach Europy Zachodniej
(
Celińska-Janowicz D.
), s. 91-101
artykuł:
Analiza strategiczna i kształtowanie strategii przedsiębiorstwa jednoproduktowego na przykładzie Warszawskich Zakładów Mechanicznych "PZL-WZM" w Warszawie SA
(
Chwałek J.
), s. 102-121
artykuł:
BIZ spółek notowanych na GPW w Warszawie - motywy realizacji i bariery rozwoju
(
Ciesielska D.
), s. 122-132
artykuł:
Marketing - między koncentracją na kliencie a orientacją na interesariuszy
(
Dąbrowski T. J.
), s. 133-146
artykuł:
Оценка эффективности логистического управления международной торговлей в Украине
(
Gukaliuk A.
), s. 147-162
artykuł:
Zjawisko koncentracji i delokalizacji w branży motoryzacyjnej
(
Hys K.
), s. 163-175
artykuł:
Innovativeness of Service Sector Enterprises - Innovation Objectives and Types
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), s. 176-187
artykuł:
Smartphones and Mobile Applications as Shopping Tools - Attitudes of Young Retail Consumers in Croatia
(
Knežević B.
,
Delić M.
,
Knego N.
), s. 188-202
artykuł:
Usługi biznesowe w podnoszeniu zdolności do konkurowania korzystających z nich przedsiębiorstw (wyniki badania)
(
Kuczewska L.
), s. 203-216
artykuł:
Determinanty zakupu marek własnych sieci handlowych przez polskich konsumentów
(
Łukasik P.
,
Schivinski B.
), s. 217-225
artykuł:
Aktywność marketingowa polskich regionów w serwisach społecznościowych
(
Manczak I.
), s. 226-239
artykuł:
Chiński konsument wobec luksusowych towarów i usług w perspektywie kulturowej
(
Meyer M.
), s. 240-251
artykuł:
Źródła informacji marketingowej wykorzystywane przez przedsiębiorstwa handlowe - wyniki badania
(
Rawski M.
), s. 252-261
artykuł:
Freeganizm - trend czy styl życia?
(
Rostek A.
,
Zalega T.
), s. 262-279
artykuł:
Local Taxation Effectiveness in Ukraine: Assessment and Prospects after Implementation of the Latest Reforms
(
Shkura I.
), s. 280-291
artykuł:
Organisational entrepreneurship, management philosophy of local company in Japan
(
Staniewski M. W.
,
Nakatomi K.
), s. 292-301
artykuł:
Sustainable Development in the Retail Sector - a Local Perspective
(
Stefańska M.
,
Borusiak B.
), s. 302-312
artykuł:
Użyteczność serwisu społecznościowego Facebook dla detalistów internetowych w Polsce
(
Stopczyński B.
), s. 313-326
artykuł:
Inter-Sectoral and Sub-Sectoral IT Business Ecosystem vs. Systemic Relationships Profile in the Selected Cases
(
Sztangret I.
), s. 327-337
artykuł:
Innovations in the Retail Sector and Their Influence on the Market
(
Śmigielska G.
,
Orzeł K.
), s. 338-346
artykuł:
Konsumpcja żywności w Polsce w minionej dekadzie. Uwarunkowania i tendencje
(
Świetlik K.
), s. 347-363
artykuł:
Specyfika i poziom innowacyjności przedsiębiorstw usługowych w Polsce
(
Tajer S.
), s. 364-378
artykuł:
Porównanie rynku nieruchomości miasta Wrocławia oraz Monachium na tle wybranych miast europejskich w kontekście sytuacji społeczno-gospodarczej Polski oraz Niemiec
(
Tomeczek A.
), s. 379-394
artykuł:
Kredyty i depozyty bankowe gospodarstw domowych w Polsce na tle Unii Europejskiej
(
Utzig M.
), s. 395-409
artykuł:
Ocena jakości życia osób starszych w Polsce na podstawie European Quality of Life Surveys
(
Witek J.
,
Błoński K.
), s. 410-424
artykuł:
Etnocentryzm konsumencki wśród nabywców owoców i warzyw w Zakopanem
(
Wróblewska W.
,
Kwiatkowska K.
), s. 425-433
artykuł:
Bariery innowacyjności przedsiębiorstw w świetle założeń i realizacji wybranych priorytetów PO IG
(
Bachnik K.
), s. 434-445
artykuł:
Diagnoza poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw w Polsce na podstawie oceny ich menadżerów
(
Nowacki R.
), s. 446-462
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.