PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 8 (CD)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 8 (CD)
artykuł:
Innowacyjne rozwiązania w zakresie opakowań produktów konsumpcyjnych wykorzystywane w handlu
(
Ankiel M.
), s. 5-13
artykuł:
Postawy konsumentów wobec działań z zakresu marketingu społecznościowego marek odzieżowych w mediach społecznościowych
(
Ankiel M.
,
Stachowiak M.
), s. 14-24
artykuł:
Marketing automation - systemy wspierające pracę sprzedawców na rynku b2c
(
Bajdak A.
), s. 25-32
artykuł:
Rola marketingowa odgrywana przez nabywcę finalnego - wybrane aspekty
(
Baruk A. I.
), s. 33-40
artykuł:
Jakość usług publicznych w opinii respondentów w wybranych krajach Unii Europejskiej
(
Błoński K.
), s. 41-50
artykuł:
Customers Attitude Towards Practice of Online Price Differentiation
(
Bondos I.
), s. 51-60
artykuł:
Wsparcie instytucjonalne sprzedaży bezpośredniej produktów rolnych w Polsce w latach 2007-2013 na przykładzie targowisk
(
Borowska A.
), s. 61-69
artykuł:
Konsumpcja zrównoważona jako nowe wyzwanie dla współczesnego marketingu
(
Brzustewicz P.
), s. 70-78
artykuł:
Źródła informacji w Internecie wykorzystywane podczas podejmowania decyzji o zakupie produktów przez młodych konsumentów
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
), s. 79-88
artykuł:
Konsumpcja wspólna jako trend w zachowaniach polskich konsumentów - determinanty i perspektywy jej upowszechnienia
(
Burgiel A.
,
Zrałek J.
), s. 89-98
artykuł:
Tendencje zmian w przestrzeni konsumpcyjnej - shopping mall jako nowa przestrzeń konsumpcyjna
(
Bylok F.
), s. 99-108
artykuł:
Rola konsumentów w rozwoju inteligentnych miast
(
Daszkiewicz M.
), s. 109-116
artykuł:
Konsument w sieci i jego prawa
(
Dąbrowska A.
,
Janoś-Kresło M.
), s. 117-126
artykuł:
Rola działań reklamowych w przedsiębiorstwach na tle zmian zachodzących na polskim rynku reklamy - wybrane zagadnienia
(
Dołhasz M.
), s. 127-138
artykuł:
Czynniki determinujące zaufanie konsumentów do komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w Internecie w erze współuczestnictwa
(
Dryl T.
), s. 139-148
artykuł:
Aktywność marek luksusowych w przestrzeni mediów społecznościowych na przykładzie sektora odzieżowego
(
Dryl W.
), s. 149-158
artykuł:
Aktywność polskich internautów w mediach społecznościowych
(
Escher I.
,
Petrykowska J.
), s. 159-167
artykuł:
Ekspansja technologii mobilnych - w kierunku doskonalenia systemu dystrybucji i promocji
(
Frąckiewicz E.
), s. 168-176
artykuł:
Klasyfikacja województw ze względu na sytuację ekonomiczną gospodarstw domowych
(
Grzywińska-Rąpca M.
,
Grzybowska-Brzezińska M.
), s. 177-186
artykuł:
"Miasto w mieście" - V generacja galerii handlowych w przestrzeni polskich miast
(
Heffner K.
,
Twardzik M.
), s. 187-195
artykuł:
Crowdfunding - nowe zachowania internautów
(
Iwankiewicz-Rak B.
,
Mróz-Gorgoń B.
), s. 196-204
artykuł:
Konsumpcja e-usług w społeczeństwie informacyjnym : (na przykładzie Francji)
(
Jaciow M.
), s. 205-214
artykuł:
Nowe media w komunikacji marketingowej a koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
(
Janeczek U.
), s. 215-223
artykuł:
Aplikacje mobilne jako innowacja marketingowa
(
Jasiulewicz A.
), s. 224-232
artykuł:
Stan marketingu w przedsiębiorstwach województwa śląskiego u progu drugiej dekady XXI wieku
(
Kaczmarczyk S.
), s. 233-245
artykuł:
Wiedza ekonomiczna polskich konsumentów jako podstawa racjonalizacji zachowań
(
Kieżel E.
), s. 246-255
artykuł:
Wirtualne oddziały banków detalicznych jako procesowe i dystrybucyjne innowacje technologiczne
(
Kieżel M.
), s. 256-263
artykuł:
Zachowania nabywcze Słowaków na rynku usług zagospodarowujących czas wolny
(
Kolny B.
), s. 264-275
artykuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania relacji z konsumentem
(
Kowalska M.
), s. 276-284
artykuł:
Możliwe postawy konsumentów wobec nowych trendów rozwoju konsumpcji
(
Kramer J.
), s. 285-298
artykuł:
Konsument w sieci handlu detalicznego w województwie śląskim - nowa perspektywa
(
Kucharska B.
), s. 299-309
artykuł:
Decyzje zakupowe śląskich e-konsumentów - ujęcie modelowe
(
Kucia M.
,
Łapczyński M.
), s. 310-321
artykuł:
Innowacje w sektorze usług biznesowych
(
Kuczewska L.
), s. 322-331
artykuł:
Świadomość konsumentów na temat substancji dodatkowych stosowanych na rynku żywności w Polsce
(
Lemanowicz M.
), s. 332-340
artykuł:
Nazwisko postaci historycznej jako znak towarowy w aspekcie komunikacji marketingowej - studium przypadku Cafe Chopin
(
Lipka A.
), s. 341-348
artykuł:
Pakietyzacja usług dla gospodarstw domowych - dlaczego kupujemy od jednego dostawcy?
(
Lipowski M.
), s. 349-357
artykuł:
Wybrane aspekty zachowań zakupowych konsumentów w Niemczech
(
Maciejewski G.
), s. 358-369
artykuł:
Zjawisko patologii w zachowaniach konsumentów
(
Marie A.
), s. 370-378
artykuł:
Wirtualizacja usług na rynku nieruchomości
(
Martyniak M.
), s. 379-388
artykuł:
Innowacje marketingowe w procesie budowy wartości dla pacjenta w sieciowych jednostkach usług medycznych
(
Matysiewicz J.
), s. 389-398
artykuł:
Innowacje otwarte - implikacje menedżerskie w marketingu
(
Mazurek G.
), s. 399-406
artykuł:
Innowacje społeczne w kontekście ekonomii społecznej
(
Mazurek-Łopacińska K.
), s. 407-417
artykuł:
Korzystanie z internetowych pomocy zakupowych przez młodych konsumentów
(
Mącik R.
), s. 418-428
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa usługowego
(
Michalski E.
), s. 429-438
artykuł:
Odwrót od konsumpcjonizmu? : nowe tendencje w zachowaniach współczesnych konsumentów
(
Mróz B.
), s. 439-446
artykuł:
Czynniki geograficzne jako determinanta wyboru miejsca docelowego podróży w procesie zaspokajania potrzeb turystycznych
(
Niemczyk A.
), s. 447-457
artykuł:
Innowacyjne usługi biznesowe w kreowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych i usługowych
(
Nowacki R.
), s. 458-466
artykuł:
Czynniki warunkujące zachowania klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeń na życie
(
Nowotarska-Romaniak B.
), s. 467-476
artykuł:
Zachowania konsumentów seniorów jako wyzwanie badawcze
(
Olejniczak T.
), s. 477-485
artykuł:
Refleksja nad zmianami w konsumpcji i zachowaniu konsumentów w erze globalizacji
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 486-494
artykuł:
Nowe unijne wymagania prawne w zakresie etykietowania żywności - korzyści i wyzwania
(
Ozimek I.
), s. 495-504
artykuł:
Rozwój e-handlu detalicznego w krajach Europy Środkowej i Wschodniej
(
Pacut M.
), s. 505-513
artykuł:
Konsument modyfikowany marketingowo
(
Pazio N. M.
), s. 514-526
artykuł:
Uwarunkowania poziomu wydatków na turystykę i rekreację oraz usługi gastronomiczne i zakwaterowania w wiejskich gospodarstwach domowych
(
Piekut M.
,
Gutkowska K.
), s. 527-539
artykuł:
Targi gospodarcze w przestrzeni miasta i regionu - wybrane przykłady
(
Proszowska A.
), s. 540-547
artykuł:
Indeksy satysfakcji klienta - kluczowe cechy i wykorzystanie w handlu detalicznym
(
Pukas A.
), s. 548-556
artykuł:
Personalizacja w marketingu internetowym i mobilnym
(
Radziszewska A.
), s. 557-565
artykuł:
Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych - wyniki badań
(
Rawski M.
), s. 566-575
artykuł:
Aspekty organizacyjno-prawne zlecania usług publicznych : (na przykładzie gminy Dąbrowa Górnicza)
(
Rokicki J.
), s. 576-584
artykuł:
Zaangażowanie pracownika jako efekt działań w obszarze marketingu wewnętrznego
(
Rudawska E.
), s. 585-594
artykuł:
Determinanty decyzji zakupowych klientów indywidualnych w e-commerce
(
Rybak A.
), s. 595-604
artykuł:
Zmienne ukryte ze wskaźnikami formatywnymi w analizie zachowań konsumenta - problemy pomiaru i identyfikacji
(
Sagan A.
), s. 605-612
artykuł:
Zagadnienia metodyczne w badaniach konsumpcji osób starszych
(
Słaby T.
), s. 613-620
artykuł:
Domocentryzm konsumencki a rynki finansowe
(
Smyczek S.
), s. 621-629
artykuł:
Bliskość handlu źródłem wartości dla klienta
(
Sobczyk G.
), s. 631-639
artykuł:
Działalność instytucji kreujących usługi kulturalne w kontekście rozwoju innowacji społecznych
(
Sobocińska M.
), s. 640-649
artykuł:
Determinanty zakupów towarów konsumpcyjnych mieszkańców polskich miast
(
Sojkin B.
), s. 650-657
artykuł:
Wirtualizacja zachowań młodych konsumentów
(
Sowa I.
,
Zrałek J.
), s. 658-668
artykuł:
Wykorzystanie co-brandingu w komunikacji marketingowej marek własnych detalistów
(
Spyra Z.
), s. 669-678
artykuł:
Społecznie odpowiedzialne przedsiębiorstwa handlowe w ocenie przedstawicieli samorządów terytorialnych
(
Stefańska M.
), s. 679-689
artykuł:
Strategiczne i operacyjne znaczenie CRM- Cause Related Marketing w strategii przedsiębiorstw handlowych
(
Stefańska M.
,
Pilarczyk B.
), s. 690-698
artykuł:
Gospodarstwa domowe na rynku usług gastronomicznych w Polsce - tendencje i prognozy
(
Stolarska A.
), s. 699-709
artykuł:
E-konsument w Rumunii na tle wybranych aspektów zachowań europejskiego e-konsumenta
(
Stolecka-Makowska A.
), s. 710-721
artykuł:
Zachowania nabywcze e-konsumentów w Niemczech - studium badawcze
(
Stolecka-Makowska A.
), s. 722-731
artykuł:
Postrzegana wartość usług dla studentów a ich lojalność wobec uczelni
(
Szczepańska-Woszczyna K.
), s. 732-739
artykuł:
Wykorzystanie wiadomości SMS do badania opinii klientów 60+ sektora opieki zdrowotnej
(
Śmiatacz K.
,
Błachnio A.
), s. 740-747
artykuł:
Budowanie wizerunku marki z wykorzystaniem mediów społecznościowych : studium przypadku
(
Tarczydło B.
), s. 748-756
artykuł:
Źródła informacji w procesie podejmowania decyzji o zakupie przez e-konsumentów - Polska na tle innych państw UE
(
Tkaczyk J.
), s. 757-769
artykuł:
Obiekty wielkopowierzchniowe w strukturze sieci handlu detalicznego - na przykładzie wybranych miast Aglomeracji Górnośląskiej
(
Twardzik M.
), s. 770-779
artykuł:
Przeciwdziałanie zmowom cenowym
(
Waniowski P.
), s. 780-789
artykuł:
Społeczno-ekonomiczne determinanty rozwoju turystyki sportowej na przykładzie biegów maratońskich
(
Waśkowski Z.
), s. 790-798
artykuł:
Uwarunkowania zachowań konsumentów niepełnosprawnych na rynku usług rehabilitacyjnych
(
Wawrzyniak J.
), s. 799-811
artykuł:
Zmiany zachowań konsumentów i ich implikacje dla strategii marketingowych przedsiębiorstw turystycznych
(
Wiechoczek J.
), s. 812-820
artykuł:
Nierówności w konsumpcji gospodarstw domowych - wybrane problemy
(
Wiścicka M.
), s. 821-829
artykuł:
Postawy i opinie konsumentów indywidualnych wobec reklamy w nowych i tradycyjnych mediach
(
Witczak O.
), s. 830-838
artykuł:
Produkty krajowe i zagraniczne w decyzjach zakupowych Polaków i Ukraińców - analiza porównawcza
(
Wolanin-Jarosz E.
), s. 839-848
artykuł:
Efekt ROPO w procesie zakupu usług konsumentów z Niemiec
(
Wolny R.
), s. 849-859
artykuł:
Konsumpcja e-usług w wybranych krajach europejskich (na przykładzie Niemiec, Polski i Rumunii) - wyniki badań
(
Wolny R.
), s. 860-869
artykuł:
Aktywność uczelni w obszarze kształcenia przez całe życie - działania na rzecz edukacji permanentnej na przykładzie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
(
Wrona S.
), s. 870-878
artykuł:
Dopasowany czy niedopasowany? Jak wybór beneficjenta oddziałuje na efekty kampanii marketingu społecznie zaangażowanego
(
Zasuwa G.
), s. 879-887
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.