PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Oeconomica Posnaniensia
Rocznik
2017
Tom
5
Numer
nr 1 Współczesny konsument w strategiach przedsiębiorstw międzynarodowych
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1 Współczesny konsument w strategiach przedsiębiorstw międzynarodowych
artykuł:
Prosumpcja jako rezultat zmian zachodzących w zachowaniach konsumentów na przykładzie przemysłu spożywczego
(
Bednarz J.
), s. 7-24
artykuł:
Kreowanie doświadczenia użytkownika w strategii przedsiębiorstw jako odpowiedź na nowe trendy i zmiany w zachowaniu nabywców
(
Pokotycki D.
), s. 25-44
artykuł:
Koncepcja wspólnego znaku towarowego gwarancyjnego polskich przedsiębiorstw rodzinnych
(
Nikodemska-Wołowik A. M.
,
Bugiera K.
), s. 45-62
artykuł:
Wybory młodych Europejczyków w pokryzysowej rzeczywistości - propozycja modelu decyzyjnego opartego na metodzie AHP
(
Gawlik R.
), s. 63-74
artykuł:
Regiony USA i UE-28 - PKB per capita, procesy zbieżności i zależności przestrzenne
(
Folfas P.
), s. 75-85
artykuł:
Panel dyskusyjny pt. "Polska gospodarka: osiągnięcia, porażki i szanse rozwojowe" z udziałem rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu prof. Mariana Goryni - jako moderatora - oraz panelistów: prof. Tadeusza Kowalskiego, prof. Andrzeja Matysiaka, prof. Witolda Orłowskiego, prof. Ryszarda Rapackiego, prof. Andrzeja Wojtyny, prof. Anny Zielińskiej-Głębockiej i prof. Macieja Żukowskiego
(
Gorynia M.
,
Kowalski T.
,
Matysiak A.
,
Orłowski W.
,
Rapacki R.
,
Wojtyna A.
,
Zielińska-Głębocka A.
,
Żukowski M.
), s. 86-112
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.