PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
67 nr 2 Komunikacja cyfrowa firm i marek
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
Rocznik
2016
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
67 nr 2 Komunikacja cyfrowa firm i marek
artykuł:
Zachowania konsumenckie i specyfika codziennego życia pokolenia Digital Natives
(
Perchla-Włosik A.
), s. 13-24
artykuł:
Komunikacja nieformalna online (eWOM) jako narzędzie cyfrowej komunikacji marketingowej - istota, formy, motywacje
(
Tkaczyk J.
), s. 25-38
artykuł:
Zastosowanie technologii mobilnych w marketingu polskich dużych przedsiębiorstw produkcyjnych
(
Sznajder A.
), s. 39-58
artykuł:
Proces strukturyzacji relacji z partnerami na rynku instytucjonalnym a kierunki digitalizacji działań
(
Kwiatek P.
), s. 59-72
artykuł:
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym w dobie multichannel
(
Miśkiewicz T. M.
), s. 73-84
artykuł:
Możliwości wykorzystania marketingu mobilnego w branży modowej
(
Ankiel M.
,
Stachowiak M.
), s. 85-93
artykuł:
Cyfrowy film modowy
(
Raciniewska A.
), s. 95-108
artykuł:
Komunikacja cyfrowa marek miejsc: doświadczenie, partycypacja, współtworzenie
(
Hereźniak M.
), s. 109-123
artykuł:
Pomiar komunikacji marketingowej w epoce cyfrowej - ujęcie teoretyczne
(
Kozielski R.
), s. 125-142
artykuł:
Internet rzeczy - nowe oblicze komunikacji marketingowej?
(
Frąckiewicz E.
), s. 143-149
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.