PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie
Rocznik
2001
Tom
---
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Inwestycje zagraniczne w miastach i regionach - główne korzyści oraz ich uwarunkowania
(
Szromnik A.
), s. 7-19
artykuł:
Rynkowe uwarunkowania strategii rozwojowych małych i średnich przedsiębiorstw
(
Famielec J.
), s. 21-30
artykuł:
Rozwój orientacji marketingowej polskich banków
(
Płonka M.
), s. 31-49
artykuł:
Rynkowe przesłanki działań restrukturyzacyjnych wybranego przedsiębiorstwa regionu tarnowskiego
(
Stanienda J.
), s. 51-61
artykuł:
Specyfika marketingu usług
(
Żaba R.
), s. 63-72
artykuł:
Wybór koncepcji marketingowej w przemyśle spożywczym na przykładzie wybranych przedsiębiorstw
(
Siekierski J.
), s. 73-80
artykuł:
Oddziaływanie reklamy na rynkowe zachowania konsumentów
(
Berbeka J.
), s. 81-90
artykuł:
Polacy i reklama w latach dziewięćdziesiątych
(
Klimkowska R.
), s. 91-102
artykuł:
Marketing bezpośredni w teorii i praktyce przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego
(
Cieśla S.
), s. 103-112
artykuł:
Logistyczna koncepcja obsługi klienta jako czynnik kształtowania przewagi konkurencyjnej firmy
(
Szczepankiewicz W.
), s. 113-125
artykuł:
Marketingowa i etyczna ocena przedsiębiorstwa na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego
(
Roczniak-Witkowska M.
), s. 127-141
artykuł:
Wpływ etnocentryzmu konsumenckiego na kształtowanie międzynarodowych strategii marketingowych
(
Figiel A.
), s. 143-150
artykuł:
Use of the Internet in Teaching English to Business Students
(
Majewska E.
), s. 151-159
artykuł:
Podpis cyfrowy a bezpieczeństwo gospodarki elektronicznej
(
Proć S.
), s. 161-169
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.