PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
nr 1 (31)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1 (31)
artykuł:
Uwarunkowania i kierunki działań marketingowych w polskich instytutach badawczych
(
Maślanka M. E.
), s. 1-20
artykuł:
Potrzeby informacyjne zwiedzających imprezy targowe - badanie uczestników targów KOMPOZYT-EXPO 2018 i FASTENER POLAND
(
Proszowska A.
), s. 21-39
artykuł:
Relacje nauka - biznes w opinii pracowników uniwersytetu. Oczekiwania kontra rzeczywistość
(
Jacuński M.
), s. 41-62
artykuł:
Znaczenie kontaktów bezpośrednich w budowaniu relacji z kandydatami na studia
(
Mruk-Tomczak D.
), s. 63-82
artykuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez młodych konsumentów w procesach zakupowych
(
Stachowiak-Krzyżan M.
), s. 83-108
artykuł:
Rola profilaktyki antykryzysowej z perspektywy największych polskich przedsiębiorstw oraz agencji public relations na podstawie badań eksperckich
(
Tworzydło D.
,
Szuba P.
), s. 109-130
artykuł:
Influencerzy jako wsparcie dla kampanii public relations
(
Tworzydło D.
,
Życzyński N.
,
Wajda M.
), s. 131-150
artykuł:
Możliwość przełamywania barier współpracy międzynarodowej w zakresie B+R z punktu widzenia jednostki badawczej na przykładzie Instytutu Lotnictwa
(
Wyka S.
), s. 173-188
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.