PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Modern Management Review
Rocznik
2015
Tom
20 (XX)
Numer
nr 22 (1)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 22 (1)
artykuł:
Proposal of Employee Competency Improvement
(
Bednárová L.
,
Jergová N.
,
Hajduová Z.
,
Pacana A.
), s. 7-16
artykuł:
Analysis of Monthly Rates of Return in January and December on the Example of Selected World Stock Exchange Indexes
(
Borowski K.
), s. 17-38
artykuł:
Management Principles of Technoparks in Transitive Countries under Conditions of Globalization
(
Chernova L.
), s. 39-47
artykuł:
The Influence of Effectiveness of Packaging Elements on the Consumers' Preferences with the Use of Marketing Eye-Tracking Technique
(
Cholewa-Wójcik A.
,
Kawecka A.
), s. 49-61
artykuł:
Caractéristiques entrepreneuriales et décision du dirigeant-créateur d'entreprise
(
Kokou Dokou G. A.
), s. 63-87
artykuł:
Opredelenie dliny perehodno-skorostnoj polosy na dorožnyh razvâzkah v raznyh urovnâh
(
Dovgopolûk L.
), s. 89-96
artykuł:
Internet Marketing Resulting from Increasing Consumer E-Commerce Spending from the View of Adoption Benefits and Barriers
(
Dylkiewicz B. R.
,
Dylkiewicz P. K.
), s. 97-106
artykuł:
Ukrainian Labour Market from the Perspective of Poles - Stereotypes or Negative Experiences?
(
Gąsior M.
,
Skowron Ł.
,
Skowron S.
), s. 107-116
artykuł:
Macroeconomic Consequences of New Prudential Regulation in the Banking Sector
(
Gemzik-Salwach A.
,
Perz P.
), s. 117-129
artykuł:
The Necessity of Employee Education
(
Gontkovičová B.
,
Duľová Spišáková E.
), s. 131-141
artykuł:
Regional Food Products and Region-Wise Consumer Ethnocentrism
(
Oleniuch I.
,
Cichocka I.
), s. 143-153
artykuł:
Praktičeskaâ propusknaâ sposobnostʹ polosy dviženiâ avtomobilʹnoj dorogi
(
Palʹčik A.
,
Doduh E.
), s. 155-171
artykuł:
The Competitiveness of Podkarpackie Region in Poland : a Comparative Analysis with Respect to Chosen Benchmarks
(
Strojny J.
,
Heijman W.
,
Stefanów P.
), s. 173-184
artykuł:
Building Relationship between OEM Customers and Suppliers in Product Innovation Development Processes in B2B Market
(
Urbaniak M.
), s. 185-197
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.