PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
t. 17, z. 7, cz. 1 Humanistyczne aspekty zarządzania wiedzą i kompetencjami
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
t. 17, z. 7, cz. 1 Humanistyczne aspekty zarządzania wiedzą i kompetencjami
artykuł:
Problemy edukacyjne wyzwaniem współczesności
(
Tkaczyk T. P.
), s. 9-29
artykuł:
The Role of Universities in XXI Century
(
Dobrowolski Z.
), s. 31-42
artykuł:
An Overview of Selected Missions and Strategies of Higher Schools in Poland
(
Cieciora M.
), s. 43-57
artykuł:
Przełom na uniwersytecie - słabe sygnały zmian
(
Bąk J.
,
Baran G.
), s. 59-73
artykuł:
Rezultaty badań kultur jakości uczelni wyższych w Polsce
(
Sułkowski Ł.
,
Seliga R.
,
Woźniak A.
), s. 75-90
artykuł:
Rola relacji interpersonalnych w budowaniu wartości kapitału ludzkiego w środowisku akademickim
(
Mazurek-Kucharska B.
), s. 91-107
artykuł:
Uniwersytet wobec wyzwań innowacyjności na przykładzie kształcenia doktorantów
(
Prawelska-Skrzypek G.
,
Baran G.
), s. 111-127
artykuł:
Społeczności i innowacje wibrującego uniwersytetu
(
Baran G.
,
Bąk J.
), s. 129-144
artykuł:
Design Thinking w stymulowaniu innowacyjności i jakości kształcenia szkół wyższych
(
Jurczak J.
), s. 145-157
artykuł:
Employee Mobility in Light of Cloud Computing Model
(
Kobis P.
), s. 159-172
artykuł:
Innowacyjność polskich uczelni - stan i perspektywy
(
Kruk M.
), s. 173-189
artykuł:
Zarządzanie międzykulturowe na przykładzie uczelni wyższej
(
Trzaskowska-Dmoch A.
), s. 193-208
artykuł:
Rola kontekstu kulturowego w dyskursie akademickim
(
Lehman I. M.
), s. 209-219
artykuł:
Developing English for Specific Purposes Programs at University Level
(
Chojnacka M.
), s. 221-237
artykuł:
Experimental Verification of Teaching Russian Business at the University Level
(
Krenska N.
), s. 239-252
artykuł:
Uniwersytet jako element zarządzania publicznego migracją
(
Solarz J. K.
), s. 255-272
artykuł:
Uczelnie niepubliczne w dobie niżu demograficznego i narastającej wielokulturowości
(
Klamut E.
), s. 273-285
artykuł:
Jakość kształcenia w uczelniach wyższych a sytuacja na rynku pracy
(
Kandefer K.
), s. 287-306
artykuł:
Projekty partnerskie jednostek samorządu terytorialnego z uczelniami wyższymi szansą na rozwój sektora publicznego w powiecie nowosądeckim na przykładzie projektu "Profesjonalny urzędnik - nowoczesna administracja powiatu nowosądeckiego"
(
Bochenek M.
,
Zając A.
), s. 307-322
artykuł:
Postawy i opinie mieszkańców Szczecina wobec akademickiego charakteru miasta
(
Burlita A.
,
Błoński K.
), s. 323-335
artykuł:
Znaczenie zaufania kompetencyjnego w świadczeniu usług publicznych
(
Marzec M.
), s. 339-352
artykuł:
Partycypacja a komunikowanie w zarządzaniu publicznym
(
Noworól K.
,
Sasak J.
,
Kożuch A. J.
), s. 353-368
artykuł:
Twórczość naukowa, artystyczna i dziennikarska między wolnością a cenzurą (1490-1830)
(
Żurawski J. A.
), s. 369-381
artykuł:
Kryteria doboru systemu IT wspierającego serwisy dziennikarstwa obywatelskiego
(
Sokołowski A.
,
Wrzalik A.
,
Niedbał R.
), s. 383-396
artykuł:
Jaki dialog obywatelski? Kształtowanie współpracy między organizacjami pozarządowymi a publicznymi w Krakowie
(
Bogacz-Wojtanowska E.
,
Wrona S.
), s. 397-409
artykuł:
Nowe zarządzanie publiczne w jednostkach samorządu publicznego - perspektywa rachunkowości
(
Adamek-Hyska D.
), s. 413-423
artykuł:
Autoprezentacja menedżera w procesie zarządzania wizerunkiem organizacji
(
Mierzwa D.
,
Forjasz S.
), s. 425-437
artykuł:
Rola zespołów we wdrażaniu zmian w zarządzaniu psychiatryczną opieką zdrowotną
(
Jończyk J.
,
Mazur I.
), s. 439-451
artykuł:
Wpływ zarządzania domem kultury na satysfakcję odbiorców na przykładzie Spółdzielczego Domu Kultury w Czeladzi
(
Góral E.
), s. 453-465
artykuł:
Rola kanałów komunikacji w wielokulturowym wymiarze współdziałania przedsiębiorstw
(
Sokołowski A.
,
Wrzalik A.
,
Niedbał R.
), s. 467-479
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.