PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 195 Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 195 Metody ilościowe w badaniach marketingowych
artykuł:
Modelowe metody analizy danych wielowymiarowych tablic kontyngencji w badaniach opinii publicznej
(
Brzezińska J.
), s. 11-20
artykuł:
Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów www a lojalnością
(
Dąbrowski D.
), s. 21-32
artykuł:
Regresja hedoniczna i Conjoint Analysis w badaniu cen rynkowych i preferencji konsumentów
(
Dziechciarz-Duda M.
,
Król A.
), s. 33-43
artykuł:
Wspomaganie analiz prowadzonych w oparciu o zmienne mierzone na różnych skalach za pomocą technik wizualizacyjnych
(
Grześkowiak A.
), s. 44-54
artykuł:
Klasyfikacja metod zbierania danych ze źródeł pierwotnych w badaniach marketingowych
(
Kaczmarczyk S.
), s. 55-64
artykuł:
Wykorzystanie metody taksonomii wrocławskiej w segmentacji rynku
(
Kauf S.
), s. 65-79
artykuł:
Wybrane ilościowe metody badania zachowania konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny - teoria i zastosowanie
(
Kolny B.
), s. 80-89
artykuł:
Modele hybrydowe C&RT-Logit w analizie migracji klientów
(
Łapczyński M.
), s. 90-102
artykuł:
Modele pomiaru konsumenckiego ryzyka - przegląd koncepcji i zastosowań
(
Maciejewski G.
), s. 103-114
artykuł:
Panele internetowe - status metodyczny i kierunki rozwoju
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 115-124
artykuł:
Ankiety internetowe w percepcji osób korzystających i niekorzystających z nich w pracy zawodowej
(
Mącik R.
), s. 125-139
artykuł:
Problematyka doboru miary odległości w klasyfikacji spektralnej danych symbolicznych
(
Pełka M.
), s. 141-150
artykuł:
Rzetelność i funkcjonowanie pozycji skali a ukryta niejednorodność populacji
(
Sagan A.
), s. 151-163
artykuł:
Metody analizy przeżycia w ocenie ryzyka utraty klienta na rynku usług bankowych
(
Skikiewicz R.
), s. 165-173
artykuł:
Bariery rozwoju usług na rynku chmur obliczeniowych w Polsce
(
Słaby T.
,
Dwojak A.
), s. 174-182
artykuł:
Wykorzystanie wykresów czteropolowych w badaniach społeczno-ekonomicznych
(
Stanimir A.
), s. 183-194
artykuł:
Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
(
Stolecka-Makowska A.
,
Wolny R.
), s. 197-205
artykuł:
Pomiar wieloczynnikowy w analizie preferencji konsumentów żywnościowych produktów regionalnych
(
Tłuczak A.
), s. 206-215
artykuł:
Analiza preferencji słuchaczy uniwersytetu trzeciego wieku z wykorzystaniem wybranych metod niesymetrycznego skalowania wielowymiarowego
(
Zaborski A.
), s. 216-224
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.