PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Polityka Społeczna
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 1 (tematyczny) Polityka edukacyjna: szanse i wyzwania
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1 (tematyczny) Polityka edukacyjna: szanse i wyzwania
artykuł:
Badania - polityka społeczna - polityka edukacyjna - potrzeby praktyki
(
Federowicz M.
,
Sitek M.
), s. 2-4
artykuł:
Kapitał społeczny szkoły: budowanie i wykorzystywanie
(
Hernik K.
,
Solon-Lipiński M.
,
Stasiowski J.
), s. 5-9
artykuł:
Kierunki rozwoju przywództwa szkolnego w Europie
(
Hernik K.
,
Wasilewska O.
,
Kasprzak T.
), s. 10-15
artykuł:
Wczesna opieka i edukacja dzieci w Polsce w kontekście europejskim
(
Brzezińska A. I.
,
Czub M.
), s. 15-19
artykuł:
Wczesna edukacja i opieka nad dzieckiem jako wyzwanie dla polityki społecznej i oświatowej
(
Czub M.
,
Brzezińska A. I.
,
Czub T.
,
Appelt K.
), s. 19-23
artykuł:
Krótko- i długofalowe korzyści z wczesnej opieki nad dzieckiem i edukacji
(
Brzezińska A. I.
,
Czub M.
,
Czub T.
), s. 24-27
artykuł:
Nowe technologie w edukacji: dwa podejścia
(
Sijko K.
), s. 28-30
artykuł:
Czy egzaminy mogą pomóc szkole w rozwoju?
(
Stożek E.
), s. 30-33
artykuł:
Rodzice - partnerzy szkoły? Perspektywa ewaluacyjna
(
Kołodziejczyk J.
,
Walczak B.
,
Kasprzak T.
), s. 33-36
artykuł:
Funkcje krajowych egzaminów w systemie edukacji
(
Szaleniec H.
,
Dolata R.
), s. 37-41
artykuł:
Wykorzystanie krajowych egzaminów jako instrumentu polityki oświatowej na przykładzie procesu różnicowania się gimnazjów w dużych miastach
(
Dolata R.
,
Jasińska A.
,
Modzelewski M.
), s. 41-46
artykuł:
Obniżenie progu szkolnego i jego konsekwencje dla procesu kształcenia
(
Kaczan R.
,
Rycielski P.
), s. 47-50
artykuł:
Instytut Badań Edukacyjnych: badania i działania na rzecz wzmocnienia zaplecza badawczego systemu edukacji
(
Sitek M.
), s. 51-53
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.