PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik
2000
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Alianse strategiczne jako wynik konkurencji globalnej
(
Cieślicki M.
), s. 7-15
artykuł:
Rola dywersyfikacji działalności gospodarczej w rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa
(
Gałązka M.
), s. 17-28
artykuł:
Wybrane problemy wdrażania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
(
Olkiewicz M.
), s. 29-34
artykuł:
Implikacje procesu budowy strategii finansowania inwestycji
(
Filipiak-Dylewska B.
), s. 37-48
artykuł:
Podatkowe grupy kapitałowe w świetle obowiązujących przepisów prawnych
(
Stenka R.
), s. 73-80
artykuł:
Rachunkowość a system controllingu w przedsiębiorstwie
(
Schneider K.
), s. 81-98
artykuł:
Sposoby finansowania rozwoju przedsiębiorstw w Polsce drogą emisji papierów wartościowych
(
Wieczorkiewicz-Kidacka I.
), s. 115-130
artykuł:
Marketing partnerski - nowe pojęcie czy kierunek w ewolucji marketingu
(
Hołub J.
), s. 133-145
artykuł:
Nowe wyzwania dla zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie usługowym
(
Machowska A.
), s. 147-158
artykuł:
Konkurencja na rynku kolejowych usług przewozowych
(
Perenc J.
), s. 159-175
artykuł:
Produkt jako marketingowy instrument konkurencji o nabywcę
(
Rosa G.
), s. 177-188
artykuł:
Obsługa klienta jako płaszczyzna działań marketingowych
(
Rosa G.
,
Sondej T.
), s. 189-201
artykuł:
Kierunki rozwoju marketingu biur podróży w świetle preferencji turystów
(
Smalec A.
), s. 203-219
artykuł:
Ocena strategii firm farmaceutycznych
(
Sobiechowska E.
), s. 221-232
artykuł:
Wpływ dostępności turystycznej na kształtowanie produktu turystycznego regionu
(
Wanagos M.
), s. 233-241
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.