PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Organizacja i Kierowanie
Rocznik
2023
Tom
---
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
Differences in communicating trust to stakeholders by Chinese and us technology leaders
(
Chmielewska-Muciek D.
,
Jakubczak J.
,
Marzec-Braun P.
), s. 7-29
artykuł:
Sustainable development of the organization based on life cycle of the opportunity
(
Królas P.
), s. 31-44
artykuł:
Timing strategies in cooperation among cultural and art institutions
(
Wójcik D.
,
Juszczyk P.
), s. 45-78
artykuł:
Game changer - definition and classification: a human and chatGPT view
(
Pierścieniak A.
,
Sopińska A.
,
Pierścieniak G.
), s. 79-107
artykuł:
In pursuit of radical innovation: transformative competencies and complex issues approach
(
Kłeczek R.
,
Hajdas M.
), s. 109-129
artykuł:
IT Project manager's competencies - systematic literature review
(
Zemlińska-Sikora U.
), s. 131-150
artykuł:
Gen Xers in uncertain time of working remotely - an employee's perspective
(
Żarczyńska-Dobiesz A.
,
Janiak-Rejno I.
,
Chomątowska B.
), s. 151-170
artykuł:
The role of liminality in organizing collective action
(
Góral A.
,
Bogacz-Wojtanowska E.
), s. 171-190
artykuł:
Hybrid or remote? The importance of work form in shaping engagement to work in a post-pandemic reality
(
Bednarska-Wnuk I.
), s. 191-208
artykuł:
Uncovering the complexities of pay fairness: an exploratory study on the measurement and nature of pay fairness
(
Kulikowski K.
), s. 209-225
artykuł:
W kierunku dojrzałej elastyczności - organizacyjne konsekwencje zmiany trybu pracy
(
Januszkiewicz K.
,
Łużniak-Piecha M.
,
Sarnowska-Wilczyńska J.
,
Wiktorowicz J.
), s. 227-242
artykuł:
What stimulates scientists to research results commercialization? Discovery and delivery skills perspective
(
Zastempowski M.
,
Łaskowska J.
,
Kalocińska-Szumska A.
), s. 243-265
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.