PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
nr 3 (33)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 (33)
artykuł:
Finansowe aspekty polityki badawczej i rozwojowej w Unii Europejskiej
(
Baruk J.
), s. 1-26
artykuł:
Przyczyny zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą a postrzeganie osób pracujących w tych organizacjach
(
Baruk A. I.
), s. 27-51
artykuł:
Czy wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości doprowadzi do rewolucji w komunikacji marketingowej?
(
Szymczak A.
), s. 53-69
artykuł:
Innowacyjność zachowań mieszkańców aglomeracji poznańskiej na rynku usług transportowych
(
Sojkin B.
,
Michalak S.
), s. 71-98
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.