PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
International Journal of Management and Economics
Rocznik
2022
Tom
58
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Social media use in international marketing: Impact on brand and firm performance
(
Witek-Hajduk M. K.
,
Zaborek P.
), s. 121-142
artykuł:
Consumer intentions to purchase on foreign multi-sided digital platforms: a context of the COVID-19 pandemic
(
Witek-Hajduk M. K.
,
Grudecka A.
), s. 143-160
artykuł:
Consumer choice determinants of online intermediary tourism platforms
(
Wąsowicz-Zaborek E.
), s. 161-178
artykuł:
Behavioral additionality: the role of cooperation with research institutions in fostering technological maturity of enterprises
(
Kowalski A. M.
,
Mackiewicz M.
), s. 179-191
artykuł:
Impact of policy regulations on the functioning of hospitals in Poland during the COVID-19 pandemic: a qualitative analysis
(
Masłowski D.
,
Kulińska E.
,
Salwin M.
,
Pawlas K.
,
Kulińska-Jachowska K.
), s. 192-217
artykuł:
The role of foreign aid in the transformation of Iraq's society and economy
(
Jaber H.
), s. 218-232
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.