PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie
Rocznik
1997
Tom
---
Numer
z. 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 2
artykuł:
Bezpieczeństwo ekonomiczne w warunkach globalizacji
(
Kołodziejak Z.
), s. 5-14
artykuł:
Specyfika Polski wobec Unii Europejskiej i innych relacji międzynarodowych
(
Dobroczyński M.
), s. 15-26
artykuł:
Metody wyławiania i rozwijania talentów menedżerskich w czołowych korporacjach
(
Gliński B.
), s. 27-33
artykuł:
Rynek kapitałowy w Polsce
(
Frejtag-Mika E.
), s. 34-40
artykuł:
Metody i techniki rozwiązywania problemów organizacyjnych
(
Lisiecki M.
), s. 41-57
artykuł:
Polityka jako "towar" : (przyczynek do teorii marketingu politycznego)
(
Muszyński J.
), s. 58-75
artykuł:
Polski droga demokracji.. : (próba analizy teoriopolitycznej)
(
Janowski K. B.
), s. 76-87
artykuł:
Finansowe aspekty działalności marketingowej przedsiębiorstwa
(
Grzegorczyk W.
), s. 88-93
artykuł:
Kontrakt menedżerski biznesowy jako forma prywatyzacji przedsiębiorstw w polskiej praktyce gospodarczej
(
Walentynowicz P.
), s. 105-117
artykuł:
Przekształcenia własnościowe metodą leasingu pracowniczego
(
Wolak-Tuzimek A.
), s. 118-120
artykuł:
Leasing jako forma finansowania inwestycji
(
Maj G.
), s. 121-127
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.