PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Rocznik
2008
Tom
---
Numer
nr 108
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 108
artykuł:
Reklama jako instrument działań konkurencyjnych przedsiębiorstwa
(
Szulce H.
), s. 7-14
artykuł:
Możliwości budowania przewagi konkurencyjnej na podstawie marki
(
Janiszewska K.
), s. 15-26
artykuł:
Znaczenie kampanii popierających zakup produktów krajowych w konkurowaniu z producentami dóbr importowanych na przykładzie Australii, Nowej Zelandii i Polski
(
Insch A.
,
Conejo F.
,
Florek M.
), s. 27-48
artykuł:
Udział w rynku jako miara pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
(
Strojny S.
), s. 49-58
artykuł:
Uwarunkowania wykorzystania instrumentów komunikacji marketingowej w działalności konkurencyjnej na rynku młodzieżowym
(
Korytowska M.
), s. 59-72
artykuł:
Preferencje wewnętrznych odbiorców oferty terytorialnej jako przesłanka różnicowania działań marketingowych władz samorządowych
(
Romanowski R.
), s. 73-90
artykuł:
Uwarunkowania i sposoby pomiaru przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa handlowego
(
Pierański B.
), s. 91-107
artykuł:
Koncentracja handlu jako sposób uzyskiwania przewagi konkurencyjnej
(
Ciechomski W.
), s. 108-122
artykuł:
Uwarunkowania wyboru strategii konkurencyjnej przez pośredników hurtowych na rynkach przemysłowych
(
Fludra M.
), s. 123-139
artykuł:
Narzędzia konkurowania i możliwości ich wykorzystania w sektorze bankowym
(
Walkowiak K.
), s. 140-155
artykuł:
Uwarunkowania działań konkurencyjnych na rynku usług medycznych
(
Wiznerowicz A.
), s. 156-172
artykuł:
Wykorzystanie wybranych instrumentów marketingu w rozwoju rynku żywności ekologicznej
(
Radecki W.
), s. 173-184
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.