PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Współczesne Zarządzanie
Rocznik
2005
Tom
---
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Obsługa interesanta w urzędzie miasta : stan i kierunki doskonalenia
(
Czerska M.
), s. 5-13
artykuł:
Współdziałanie sektora publicznego i prywatnego - analiza przypadku
(
Nogalski B.
), s. 14-21
artykuł:
Identyfikacja i ocena kompetencji przedsiębiorstwa
(
Urbanek G.
), s. 22-35
artykuł:
Korzyści zastosowania integratorów przepływu informacji w organizacjach publicznych
(
Sasak J.
), s. 36-44
artykuł:
Profesjonalizacja kadr jako element podnoszenia efektywności zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego w świetle doświadczeń Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Łodzi
(
Płaszczyk E.
,
Kot J.
), s. 45-56
artykuł:
Czynniki warunkujące efektywność kształcenia w publicznej szkole wyższej
(
Szuwarzyński A.
), s. 57-66
artykuł:
Public relations w praktyce i dydaktyce zdrowia publicznego
(
Bartuś S.
,
Szpak A.
,
Witana K.
), s. 67-74
artykuł:
Zarządzanie zdrowiem publicznym w dydaktyce Śląskiej Akademii Medycznej
(
Holecki T.
,
Urbanowicz U.
), s. 75-82
artykuł:
Refleksje promotora prac magisterskich na kierunku zarządzanie i marketing
(
Tokarski S.
), s. 83-92
artykuł:
Zachowania uczelni niepublicznych w warunkach silnej konkurencji na rynku usług edukacyjnych
(
Pawłowski K.
), s. 93-102
artykuł:
Zarządzanie kwalifikacjami i karierami w instytucjach publicznych we Francji
(
Stolarska M.
), s. 103-116
artykuł:
Kultura organizacyjna jako bariera nawiązywania współpracy gospodarczej
(
Fornalczyk J.
), s. 117-125
artykuł:
Zarządzanie na kierunku zdrowie publiczne w opinii studentów
(
Bartuś S.
,
Witana K.
,
Szpak A.
,
Jamiołkowski J.
), s. 126-134
artykuł:
Promocja usług medycznych w opinii pacjentów
(
Bojar I.
,
Wdowiak L.
), s. 135-142
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.