PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 229
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 229
artykuł:
Kompetencje menedżera organizacji usługowej
(
Rogoziński K.
), s. 11-23
artykuł:
Usługi jako pole stosowania kompetencji emocjonalnych
(
Broniewska G.
), s. 24-38
artykuł:
Kompetencje i umocowanie prawne kierownika samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej
(
Dobska M.
), s. 54-64
artykuł:
Kompetencje menedżera kancelarii prawnej
(
Gnusowski M.
), s. 65-79
artykuł:
Niewystarczalność kompetencji zawodowych doradcy handlowego w firmie dealerskiej branży motoryzacyjnej
(
Weinmann-Urbańska M.
), s. 80-93
artykuł:
Jedna kultura organizacji usługowej i cztery podstawowe kultury organizacyjne
(
Rogoziński K.
), s. 97-112
artykuł:
Organizacja usługowa w perspektywie teorii złożoności
(
Balcerak A.
), s. 113-126
artykuł:
Autonomiczna teoria usług - jedna z utopii współczesnej nauki?
(
Oczachowski D.
), s. 127-138
artykuł:
Teoretyczne aspekty zarządzania ryzykiem personalnym w przedsiębiorstwie hotelarskim
(
Tokarz-Kocik A.
), s. 139-149
artykuł:
Wartość usługi - ujęcie ekonomiczne i aksjologiczne
(
Mackiewicz H.
), s. 150-162
artykuł:
Kultura organizacyjna w jednostce świadczącej usługi medyczne
(
Frankowska A.
,
Głowacka M. D.
), s. 163-172
artykuł:
Tożsamość a kultura organizacji usługowej
(
Ragin-Skorecka K.
), s. 173-188
artykuł:
Rola kapitału intelektualnego w tworzeniu wartości dla usługobiorcy
(
Chlipała P.
), s. 189-203
artykuł:
Otwarte innowacje i crowdsourcing a innowacyjność w sektorze usług
(
Fazlagić J.
), s. 207-218
artykuł:
Pomiar jakości usług poprzez ocenę procesów i percepcji klientów
(
Urban W.
), s. 219-233
artykuł:
Usługa informacyjna jako rezultat współpracy międzyorganizacyjnej
(
Skąpska E.
), s. 234-248
artykuł:
Korzyści stosowania e-biznesu przez firmy sektora usług
(
Czaplewski M.
,
Tomaszewicz A.
), s. 249-258
artykuł:
Internet jako miejsce zakupu usług
(
Kolny B.
), s. 259-269
artykuł:
Kompleksowa usługa logistyczna - innowacja czy standard w ofercie usługowej przedsiębiortsw
(
Wiktorowska-Jasik A.
), s. 270-277
artykuł:
Przezwyciężenie industrialnego schematu zarządzania przez jakość w przedsiębiorstwie handlu detalicznego
(
Dobski P.
), s. 278-294
artykuł:
Zarządzanie usługami a starzejące się społeczeństwo
(
Nicholls R.
), s. 295-310
artykuł:
Zarządzanie usługami formacyjnymi
(
Chorzewski M.
), s. 311-320
artykuł:
Zachowania prospołeczne jako źródło przyjęcia odpowiedzialności za usługodawcę
(
Bartkowiak G.
), s. 321-334
artykuł:
Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski
(
Petrykowska J.
), s. 337-348
artykuł:
Budowanie wizerunku marki organizacji usługowej
(
Tarczydło B.
), s. 349-364
artykuł:
Uwarunkowania komunikowania się w organizacji usługowej świadczącej usługi edukacyjne
(
Jung-Konstanty S.
), s. 365-379
artykuł:
Płeć jako determinanta lojalnych postaw klientów na rynku usług bankowych
(
Rudawska E.
), s. 380-392
artykuł:
Orientacja na odbiorców usług - przykład usług komunalnych
(
Kwarcińska A.
), s. 393-404
artykuł:
Kształtowanie współpracy podmiotów gospodarki turystycznej w zakresie systemu informacji turystycznej
(
Panasiuk A.
), s. 407-419
artykuł:
Konsekwencje stosowania elastycznych form zatrudnienia w sektorze usług
(
Kunecka D.
), s. 420-432
artykuł:
Przedsiębiorstwa usługowe w dobie kryzysu gospodarczego - retrospektywna analiza upadłości przedsiębiorstw w sektorze usług w latach 2008-2010
(
Antonowicz P.
), s. 433-445
artykuł:
Dostosowanie modelu biznesowego organizacji usługowych do zmieniających się warunków funkcjonowania
(
Kuczyński D.
,
Taraszkiewicz T.
), s. 446-459
artykuł:
Koncepcje modyfikacji strategii podatkowych polskich przedsiębiorstw usługowych
(
Urbanowicz P.
), s. 460-472
artykuł:
Wpływ etyki i kodeksów etycznych na zachowania pracowników samorządu terytorialnego
(
Adamus-Matuszyńska A.
,
Kapias M.
), s. 475-488
artykuł:
Udział interesariuszy komunikacji miejskiej w tworzeniu wartości usługi dla pasażera
(
Bąkowski W.
), s. 489-500
artykuł:
Wyniki ekonomiczne działalności inwestycyjnej sektora publicznego w turystyce
(
Panfiluk E.
), s. 501-515
artykuł:
Zarys metody doskonalenia systemu zarządzania jakością w urzędach administracji samorządowej
(
Kobylińska U.
), s. 516-531
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.