PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
1(48)
Czasopismo
Chowanna
Rocznik
2017
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
1(48)
artykuł:
Niebezpieczna humanistyka - wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji. Wprowadzenie
(
Maliszewski K.
), s. 15-22
artykuł:
Jak uprawiać humanistykę? W stronę polityki wrażliwości
(
Witkowski L.
), s. 23-41
artykuł:
Po co humanistyka? Edukacja w czasach kryzysu
(
Koczanowicz L.
), s. 43-56
artykuł:
Polityczność, tożsamość i humanistyczna produkcja znaczeń
(
Szkudlarek T.
), s. 57-70
artykuł:
Kształcenie i doświadczenie obcości. Inspiracje hermeneutyczne
(
Godoń R.
), s. 71-82
artykuł:
Humanistyka zaangażowana, humanistyka wyalienowana - potencjał polityczny uniwersytetu, humanistyki, nauk społecznych
(
Bielska E.
), s. 83-94
artykuł:
Przestrzeń bricolage'u interpretacyjnego w koincydencji sztuki i pedagogiki
(
Krasoń K.
), s. 95-108
artykuł:
Zamysł humanistyczny - zmysł pedagogiczny. Potencjał twórczy naśladowania wzorów a zmysłowość pedagogiki humanistycznej
(
Przanowska M.
), s. 109-124
artykuł:
Miękkość i zdziczenie - zwrot emocjonalny w nauce i kulturze
(
Przybylska I.
), s. 125-142
artykuł:
Miłość w obliczu trudności - andragogiczno-edukacyjne implikacje w biograficznych relacjach partnerskich
(
Sulik M.
), s. 143-157
artykuł:
Wywrotka humanistyki - narracja o (nie)bezpieczeństwie humanistyki i jej nieodzowności w pedagogice (próba odniesienia do wizji humanistyki w ujęciu Michała Pawła Markowskiego
(
Majewska-Kafarowska A.
), s. 159-176
artykuł:
Humanistyczny rdzeń pedagogiki. Czytając Politykę wrażliwości Michała Pawła Markowskiego
(
Maliszewski K.
), s. 177-195
artykuł:
Żywiołowość niepokojącej nowoczesności a dylematy reprezentantów nauk społecznych
(
Radziewicz-Winnicki A.
), s. 199-217
artykuł:
Prawo do nauki osób z autyzmem w polskim szkolnictwie wyższym - założenia i doświadczenia praktyczne na przykładzie projektu NO AUTism
(
Perkowska M.
,
Oksztulski M.
,
Perkowski M.
,
Wnorowski K.
), s. 219-243
artykuł:
Opinie absolwentów na temat programu studiów w zakresie pedagogiki zdrowia w kontekście ich doświadczeń zawodowych
(
Kowalczewska-Grabowska K.
,
Borzucka-Sitkiewicz: K.
), s. 245-258
artykuł:
Problematyka wypalenia zawodowego osób aktywnych zawodowo w kontekście nabywania przez młodzież kompetencji psychospołecznych
(
Czernecki R.
), s. 259-278
artykuł:
Poziom stresu zawodowego wśród nauczycieli
(
Humeniuk E.
,
Dąbska O.
,
Pawlikowska-Łagód K.
,
Bytof B.
), s. 279-303
artykuł:
Rozwijanie kompetencji społecznych. Pomiędzy efektywnością a moralnością
(
Rumianowska A.
), s. 305-323
artykuł:
Bunt wobec braku i nadzieja na rewolucję. Idea rezydualności w projektowaniu nowej jakości rozwojowej specjalizacji w pedagogice istotnej egzystencjalnie (wokół książki Julity Orzelskiej W stronę pedagogiki istotnej egzystencjalnie)
(
Szefer J.
), s. 325-346
artykuł:
Uczniowie Tulpa, czyli na marginesach Niebezpiecznej humanistyki
(
Michalski Ł.
), s. 349-355
artykuł:
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Transgresja jako zjawisko w kulturze - szansa czy zagrożenie?
(
Michalak-Dawidziuk J.
), s. 357-363
artykuł:
Sprawozdanie z VII Konferencji Pedagogiki Dialogu: Emancypacyjno-krytyczny potencjał dialogu
(
Kust I.
), s. 365-369
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.