PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Global Management Journal
Rocznik
2016
Tom
8
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
The Impact of R&D Expenditures and Investments on the Effects of Innovation in the MHT and HT Industry in Poland
(
Dzikowski P.
), s. 5-13
artykuł:
The Impact of Information and Communication Technologies on E-culture
(
Bulińska-Stangrecka H.
), s. 14-20
artykuł:
Chinese Innovation Policy After 1978 in a Cultural Context
(
Meyer M.
), s. 21-29
artykuł:
Values as the Basic For a New Aproach to Business Management
(
Bartczak M.
,
Śmiłowska A.
), s. 30-39
artykuł:
Money Management Methods in Trading and Investing
(
Wójtowicz M.
), s. 40-54
artykuł:
Reward Management in Small and Medium Enterprises on The Basis of Alfa I Omega, Głogów, Poland
(
Odrakiewicz P.
,
Szulc M.
,
Gaylord D.
), s. 55-70
artykuł:
Gender-Sensitive Budgets as a Social Innovation in Local Governments
(
Fazlagić J.
,
Erkol A.
), s. 71-79
artykuł:
The Outdated Status of the Fisher Effect in the Context of Modern World Economy
(
Sobkow R.
), s. 80-86
artykuł:
The Concept of Personnel Marketing in Companies
(
Synowiec J.
), s. 87-93
artykuł:
Employee Motivations in Maintaining Occupational Health and Safety (OHS) Compliance: Research on Nine Construction Firms in Poland
(
Gołembski M.
,
Sobański P.
,
Wojtkowiak G.
), s. 94-100
artykuł:
Price Aspects of Brand Positioning in the Marketing Activities of Transnational Corporations
(
Bezrukova N.
), s. 101-106
artykuł:
The Economics of Tourism in Egypt: Three Reasons for the Fall of the Tourist Flow
(
Okulicz-Kozaryn W.
), s. 107-115
artykuł:
Model of the Knowledge Value Chain in Strategic Alliances: Conditions of the Knowledge Flow between Companies
(
Drewniak R.
), s. 116-124
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.