PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Biznes w kulturze - kultura w biznesie : nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne
Czasopismo
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2017
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Biznes w kulturze - kultura w biznesie : nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne
artykuł:
Dostęp do kultury via technologie informacyjno-komunikacyjne: Polska na tle Unii Europejskiej
(
Żak K.
), s. 9-20
artykuł:
Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w jednostkach kultury szansą na zdobywanie klientów z pokolenia Y i Z
(
Reformat B.
,
Ziętara H.
), s. 21-32
artykuł:
Crowdsourcing jako metoda angażowania konsumentów w projekty kulturalne
(
Kieżel M.
,
Wiechoczek J.
), s. 33-41
artykuł:
Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne na rynku kultury - aplikacja Beacon
(
Reformat B.
), s. 42-52
artykuł:
Zastosowanie nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w upowszechnianiu kultury na przykładzie działań Stowarzyszenia "Droga"
(
Papaj E.
), s. 53-63
artykuł:
Niewykorzystane szanse - nowe media i technologie w polskich teatrach operowych
(
Szymocha D.
), s. 64-73
artykuł:
Nowoczesne technologie w promocji muzeów na przykładzie działań realizowanych przez firmę MOISEUM
(
Radzik P.
), s. 74-81
artykuł:
Marketing społecznościowy jako narzędzie promocji kultury na przykładzie akcji Muzeum Śląskiego "Rozpocznij od kultury"
(
Gniady A.
,
Kopeć A.
,
Put A.
), s. 82-95
artykuł:
Wpływ zastosowań nowoczesnych technologii na atrakcyjność i popularność muzeów w Polsce
(
Krysiak M.
,
Głowania S.
), s. 96-107
artykuł:
Internet - nowe medium w turystyce religijnej na przykładzie pielgrzymek wirtualnych
(
Pabian B.
), s. 108-115
artykuł:
Sprzedaż internetowa jako przejaw wykorzystania nowoczesnych technologii w instytucjach kultury
(
Kieżel M.
,
Kwiecień A.
), s. 116-123
artykuł:
Mechanizmy gier w działaniach instytucji kultury na przykładzie teatrów
(
Walotek-Ściańska K.
), s. 124-133
artykuł:
Wykorzystanie Internetu przy podejmowaniu decyzji finansowych. Przykład jednostek kultury
(
Frączek B.
,
Nocoń A.
), s. 134-144
artykuł:
Crowdfunding w finansowaniu jednostek kultury
(
Nocoń A.
), s. 145-154
artykuł:
Specyfika systemu rachunkowości w instytucjach kultury w świetle regulacji prawnych
(
Ogłozińska E.
), s. 155-161
artykuł:
Rachunkowość w instytucjach kultury w kontekście amortyzacji środków trwałych
(
Świeboda W.
), s. 162-170
artykuł:
Możliwości współpracy biznesu z jednostkami kultury w aspekcie zastosowań nowych technologii
(
Wójcik-Jurkiewicz M.
,
Karczewska M.
), s. 171-180
artykuł:
Kulturowe uwarunkowania planowania i organizowania projektu logistycznego przez jednostki kultury na rynkach zagranicznych
(
Pabian A.
), s. 181-190
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.