PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
World Journal of Theoretical and Applied Sciences
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 2 (5) Z problematyki kultur. Studium interdyscyplinarne
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2 (5) Z problematyki kultur. Studium interdyscyplinarne
artykuł:
Aspekty kulturowe międzynarodowego biznesu na przykładzie negocjacji handlowych
(
Delakowicz-Galowy I.
), s. 11-20
artykuł:
TNC Activities - motives, forms of internationalization, development strategies and cultural factors
(
Kosztowniak A.
), s. 21-31
artykuł:
Orientacje strategiczne i problemy zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie międzynarodowym
(
Limański A.
,
Drabik I.
), s. 32-45
artykuł:
Rola i znaczenie promocji w funkcjonowaniu współczesnych przedsiębiorstw
(
Krawuczka A.
), s. 46-54
artykuł:
Legenda o Wiecznym Żydzie Tułaczu jako narzędzie nazistowskiej propagandy (na przykładzie filmu Wieczny Żyd Fritza Hipplera)
(
Michalska-Suchanek M.
), s. 55-66
artykuł:
Mała księżniczka a jej ekranizacje
(
Gogolin O.
), s. 67-73
artykuł:
Pisarz, fotograf, człowiek myślący. Obrazo-książki Mirosława Sośnickiego
(
Gogolin A.
), s. 74-88
artykuł:
Kultura wartości. Jan Kochanowski
(
Wilkoń T.
), s. 89-111
artykuł:
Wielkomiejskie studium alienacji i zagubienia na podstawie prozy Bruno Arndta
(
Sebesta J.
,
Szymik E.
), s. 112-120
artykuł:
Recepcja kultury obcej przez Polki tworzące małżeństwa binacjonalne
(
Sowa-Behtane E.
), s. 121-131
artykuł:
Integračný proces azylantov v Slovenskej Republike
(
Mačkinová M.
,
Keketiová J.
,
Vaverčáková M.
), s. 132-140
artykuł:
Study Programme (Curriculum) Development Problems in Historical Perspective - Lithuanien Case
(
Žibėnienė G.
), s. 141-154
artykuł:
Postawy młodzieży wobec samobójstwa. Badania realizowane w Polsce i we Francji
(
Manowska A. M.
), s. 155-166
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.