PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 83
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 83
artykuł:
Studia III stopnia na publicznych uczelniach wyższych - diagnoza i wstępne propozycje zmian
(
Balicka A.
), s. 7-14
artykuł:
Oczekiwania zawodowe studentów rachunkowości z pokolenia Z
(
Biernacki M.
), s. 15-26
artykuł:
Problemy dydaktyczne w nauczaniu rachunku kosztów na wydziale inżynieryjno-ekonomicznym Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w kontekście oczekiwań pracodawców
(
Bryła A.
), s. 27-34
artykuł:
Specjalność biegły rewident na kierunku finanse i rachunkowość wydziału zarządzania uniwersytetu gdańskiego
(
Bucior G.
,
Spigarska E.
), s. 35-43
artykuł:
Motywacja do nauki a cechy osobowości studentów
(
Janowicz M.
), s. 45-51
artykuł:
Studium przypadku jako metoda badawcza w procesie realizacji prac dyplomowych z zakresu rachunkowości zarządczej
(
Januszewski A.
), s. 53-62
artykuł:
Gini Index as an Irregularity Analysis Tool of Students' Marks Distribution in a Quality Assurance Process at University
(
Kes Z.
,
Nowosielski K.
,
Dynowska J.
), s. 63-75
artykuł:
Miejsce przedmiotów dotyczących podatków na studiach ekonomicznych i ich postrzeganie przez studentów
(
Klinowski M.
), s. 77-88
artykuł:
Analiza wyników hospitacji na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w roku akademickim 2014/2015
(
Kowalak R.
), s. 89-97
artykuł:
Wykorzystanie form nauczania hybrydowego przedmiotów ekonomicznych w procesie dydaktycznym
(
Kowalewski M.
,
Głowicki P.
), s. 99-108
artykuł:
Kształcenie w zakresie standardów metodycznych na studiach podyplomowych z zarządzania projektami - uwarunkowania wyborów z perspektywy organizatorów studiów i słuchaczy
(
Kozarkiewicz A.
), s. 109-118
artykuł:
Specyfika kształcenia na specjalności Rachunkowość - ścieżka ACCA na Wydziale Finansów i Ubezpieczeń Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
(
Kumor M.
), s. 119-128
artykuł:
Koncepcje kształcenia na kierunku finanse i rachunkowość. Analiza rozwiązań przyjętych na polskich uczelniach publicznych
(
Kuzior A.
,
Rówińska M.
), s. 129-136
artykuł:
Specjalności z zakresu rachunkowości - przegląd oferty dydaktycznej uczelni publicznych
(
Kuzior A.
,
Rówińska M.
), s. 137-148
artykuł:
Badacz czy superkonsultant - wizja absolwenta studiów doktoranckich z zakresu nauk o zarządzaniu
(
Łada M.
), s. 149-157
artykuł:
Wpływ procesu bolońskiego na poziom kształcenia na studiach II stopnia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach
(
Maćkowiak E.
), s. 159-170
artykuł:
Problemy dydaktyczne w nauczaniu rachunkowości i przedmiotów pokrewnych
(
Michałowska K.
), s. 171-180
artykuł:
Wykorzystanie kategoryzacji w nauczaniu podstaw rachunkowości na uczelni
(
Nadolna B.
), s. 181-190
artykuł:
Determinanty oceny przez studentów rachunkowości przydatności zespołowej albo indywidualnej formy organizacji pracy
(
Nowak M.
), s. 191-202
artykuł:
Potrzeba posiadania mistrzów u studentów studiów ekonomicznych. Badania metodą analizy narracyjnej
(
Nowak M.
), s. 203-212
artykuł:
Aktywizujące metody kształcenia w szkolnictwie wyższym na przykładzie ćwiczeń z międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej
(
Poniatowska L.
), s. 213-224
artykuł:
Procedury ustalania kosztów uzyskania przychodów w nauczaniu rachunku kosztów
(
Poszwa M.
), s. 225-232
artykuł:
Kursy i szkolenia jako element kształcenia pozaformalnego według oceny pracodawców z województw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego
(
Prewysz-Kwinto P.
,
Voss G.
), s. 233-240
artykuł:
Postawy etyczne studentów według opinii studentów Wydziału Ekonomicznego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
(
Rydzewska-Włodarczyk M.
), s. 241-252
artykuł:
Students' Evaluation of Teaching Makes Happy Professors Does it Improve Students' Learning Level? Case Study of a Project Scheduling Course
(
Sirakoulis K.
), s. 253-268
artykuł:
Korzyści dydaktyczne ze współpracy uczelni ekonomicznej z Chartered Institute of Management Accountants (CIMA)
(
Sulik-Górecka A.
), s. 269-278
artykuł:
Czynniki wpływające na wybór studiów z programem akredytowanym przez ACCA według opinii studentów Wydziału Zarządzania
(
Szadziewska A.
), s. 279-286
artykuł:
Wzmocnienie praktycznych elementów kształcenia w szkolnictwie wyższym przez projekty finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego
(
Wiercińska A.
), s. 287-296
artykuł:
Wpływ wykładów z rachunku kosztów na ocenę celów kształcenia na płaszczyźnie pośredniej
(
Zawadzki A.
), s. 297-308
artykuł:
Idealny wykładowca według opinii studentów
(
Zbaraszewska A.
,
Majchrzak I.
), s. 309-318
artykuł:
Koncepcja wykorzystania metody WebQuest w nauczaniu rachunkowości
(
Zygmański T.
), s. 319-328
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.