PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Działania konsolidacyjne w sektorze spożywczym - studium przypadku
(
Gawrońska A.
,
Caperna C.
), s. 3-14
artykuł:
U źródeł marketingu terytorialnego
(
Kaczorowska-Budek A.
), s. 15-23
artykuł:
Investment Outlays and Employment in the Sector of Services in Poland in 2009-2011
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), s. 24-39
artykuł:
Czynniki otoczenia kształtujące system dystrybucji przedsiębiorstwa
(
Pecold E.
), s. 40-53
artykuł:
Zaufanie w sprzedaży
(
Rudzewicz A.
), s. 54-64
artykuł:
Cena jako determinanta wybranych (projakościowych) relacji organizacji usługowej z klientem
(
Ząbek J.
), s. 65-76
artykuł:
The Franchise Model of Business in the Pharmaceutical Market
(
Ziółkowska M. J.
), s. 77-86
artykuł:
Kierunki innowacji w handlu
(
Chwałek J.
), s. 87-102
artykuł:
Rozwój bazy hotelowej w Polsce - analiza czasowo-strukturalna
(
Wojdacki K. P.
), s. 103-124
artykuł:
Zachowania rynkowe nabywców produktów żywnościowych w sklepach dyskontowych
(
Lipowski M.
,
Angowski M.
), s. 125-137
artykuł:
Młodzi a kryzys gospodarczy - raport z badania Crisis Generation Survey
(
Janiszewska D.
,
Chabowski R.
,
Prandecki K.
), s. 138-152
artykuł:
Pozacenowe elementy budowania wizerunku marki własnej w komunikacji sieci handlowych FMCG na rynku polskim
(
Nowak M.
), s. 153-163
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.