PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Marketing relacji na rynku business to business : wybrane zagadnienia
Czasopismo
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Rocznik
2007
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Marketing relacji na rynku business to business : wybrane zagadnienia
artykuł:
Proces wyboru dostawcy na rynku instytucjonalnym - uwarunkowania, modele
(
Bajdak A.
), s. 17-34
artykuł:
Konstruktywno-krytyczne ujęcie marketingu relacyjnego
(
Rogoziński K.
), s. 17-34
artykuł:
Kształtowanie i optymalizacja portfela klientów instytucjonalnych
(
Hołub-Iwan J.
), s. 47-67
artykuł:
Rola i techniki marketingu wewnętrznego w kształtowaniu relacji z klientami instytucjonalnymi
(
Rudawska E.
), s. 69-83
artykuł:
Wykorzystanie internetu w budowaniu relacji business to business
(
Frąckiewicz E.
), s. 85-97
artykuł:
Wykorzystanie więzi międzyorganizacyjnych w tworzeniu wartości dla klienta na rynku B2B
(
Czakon W.
), s. 99-106
artykuł:
Logistyczne aspekty kształtowania relacji pomiędzy przedsiębiorstwami w łańcuchu dostaw
(
Hanus P.
), s. 107-114
artykuł:
Relacje z klientami instytucjonalnymi w koncepcji kapitału intelektualnego
(
Chlipała P.
), s. 115-123
artykuł:
Systemy CRM a koncepcja zarządzania procesowego
(
Kopera S.
), s. 125-133
artykuł:
Uwarunkowania lojalności klientów instytucjonalnych wobec dostawców
(
Mitręga M.
), s. 137-153
artykuł:
Postawy personelu sprzedażowego wobec budowania związków z klientami instytucjonalnymi
(
Witczak O.
), s. 155-162
artykuł:
Tworzenie związków pomiędzy dostawcami i odbiorcami w kanałach dystrybucji materiałów budowlanych
(
Rutkowski M.
), s. 163-176
artykuł:
Budowa relacji z nabywcami z sektora publicznego na przykładzie przedsiębiorstwa Budotechnika
(
Jaśniok M.
), s. 179-190
artykuł:
Kształtowanie organizacji zorientowanej na klienta na przykładzie sieci Hotel System
(
Włosik M.
), s. 191-201
artykuł:
Rozwój orientacji marketingowej w restrukturyzowanym przedsiębiorstwie na przykładzie Kompanii Węglowej S.A.
(
Hampel I.
), s. 203-214
artykuł:
Proces wdrażania marketingu relacji na rynku usług elektroenergetycznych na przykładzie firmy PROHAN
(
Franosz G.
), s. 215-224
artykuł:
Proces wdrożenia systemu CRM na rynku gazów technicznych na przykładzie firmy CHEM-GAZ
(
Surma-Mazurek K.
), s. 225-236
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.