PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2024
Tom
---
Numer
nr 9
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 9
artykuł:
Determinanty i efekty satysfakcji studenta - ujęcie modelowe
(
Hall H.
), s. 3-12
artykuł:
Light vs Dark: How Colour Lightness Affects the Perception of Product Appropriateness for Children and Adults - a Polish Perspective
(
Rutkowski J.
,
Xiaoer Z.
), s. 13-25
artykuł:
Last Mile Logistics and the Preferences of Polish E-consumers - Survey Results
(
Prymon-Ryś
), s. 26-38
artykuł:
Rola kultury innowacji w doskonaleniu działalności innowacyjnej organizacji
(
Baruk J.
), s. 39-51
artykuł:
Przyszłość marketingu politycznego - przegląd wybranych trendów w erze nowych technologii i interaktywnej komunikacji
(
Gielarek-Gorczyca K.
), s. 52-60
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.